Přejít na obsah

#Pro inzerenty

(Stránka 85)



Zboží.cz představuje nové zobrazení nabídek v detailu produktu

Zboží.cz nasazuje nový způsob zobrazení nabídek v detailu produktu. Od pátku, 21. 4. 2017, je dostupný pro všechny e-shopy. „Hlavní změna spočívá v počtu zobrazených nabídek produktu. Namísto dosavadních sedmi pozic budou první tři k dispozici pro aukci, dalších pět se bude řadit podle ceny od nejlevnější,“ představuje hlavní novinku Milan Šmíd, manažer Zboží.cz


Seznam.cz ještě více propojuje Firmy.cz s Mapy.cz

30. března 2016

Seznam.cz propojil to nejlepší ze svého firemního katalogu a mapového portálu. Mapy.cz upravily vizuální podobu výsledků hledání v pravém panelu i podobu bodů zájmu: nové ikony s fotkou a okamžitým plánováním trasy vystřídaly červené balonky. Klienti, kteří si zapnuli profil Seznam naplno, ocení vyšší výkon díky přidání stejného plánovače i do výpisu výsledků katalogu Firmy.cz a Seznam.cz …


Firmy.cz spustily nové firemní profily

1. února 2016

Seznam.cz startuje 1. února 2016 výrazné změny na službě Firmy.cz. Zavádí dva typy firemních profilů – Seznam zdarma a Seznam naplno s řadou výhod pro inzerující firmy. Profily postupně sjednotí zobrazování živnostníků, podnikatelů i firem napříč službami Seznam.cz. Inzerující firmy získají například možnost zařadit svůj profil do více kategorií, vkládat akční nabídky nebo být vidět na …


Češky šetří na svatbě. Kupují obnošené šaty z bazaru!

31. srpna 2015

V posledních třech letech se počet přidaných inzerátů s obnošenými svatebními šaty na portálu Sbazar.cz zvýšil o celou třetinu. Češky letos šaty nejvíce prohlížely v neděli 28. června, kdy si během jednoho dne zobrazily více jak 11 tisíc inzerátů s použitými svatebními šaty. K nákupům se však budoucí nevěsty nejčastěji odhodlávaly v únoru, kdy byly na serveru Sbazar.cz svatební …


Interaktivní reklama: Chtít aktivitu po divácích se vyplácí

24. srpna 2015

IKEA Česká republika byla jedním z prvních klientů, kteří si vyzkoušeli interaktivní formáty videoreklamy na Stream.cz. A vyplatilo se jí to. V kampani dosáhla téměř 30 tisíc interakcí se svojí reklamou. Což je výsledek, kterým se mohou pochlubit jedině videoreklamy s využitím rich media prvků. Díky interakcím si také může zadavatel reklamy být jistý, že diváci reklamu …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí