Přejít na obsah

#Pro specialisty

(Stránka 21)



Sezónní tipy: Naplánujte včas své kampaně s podzimními tématy. Nezapomeňte na houbaře, ani chataře

Září není jen začátkem nového školního roku, ale i podzimu. Nezapomeňte proto zacílit své kampaně k sezónním tématům. K jakým? Podzim přeje rybářům a houbařům, zahrádkáři sklízí úrodu a zazimovávají zahrady. S nástupem chladnějšího počasí začínáme pečovat o zdraví a podporujeme obranyschopnost, nakupujeme podzimní a zimní oblečení, ale řešíme i první chřipky a nachlazení. Babí …


Rozšiřte efektivně zásah akvizičních kampaní. Pomůže vám Jednoduchá obsahová kampaň

Pokud chcete rozšířit zásah svých kampaní a strávit méně času nastavováním, je právě Jednoduchá obsahová kampaň skvělou volbou. Mezi její největší výhody patří jednoduché nastavení, zásah uživatelů, kteří mají blokované cookies, a až o 50 % nižší cena v porovnání s jinými typy kampaní v obsahové síti. Jaké jsou hlavní výhody Jednoduché obsahové kampaně: Komu se …


Jakub Drdák: Co učíme umělou inteligenci Skliku?

Umělá inteligence (UI) má mnoho podob. Může se jednat o obor informatiky, kde UI zkoumá a vyvíjí inteligentní systémy, které vnímají prostředí a podle toho pak jednají. Z jiného pohledu může jít třeba o technologie reklamního systému. Co tedy vlastně umělá inteligence je a jak jí v Skliku využíváme? Jakub Drdák, který vede oddělení výzkumu Reklamních systémů, …


Máme vítěze květnové Sklik výzvy. Jak dopadl DRTG návštěvníků Seznamu v praxi?

Pamatujete na Sklik výzvu s tématem DRTG návštěvníků Seznamu? Cílení, se kterým je zásah publika mnohem jednodušší díky datům od Seznamu. My už známe její vítěze. Popsali nám, jak u výzvy s DRTG návštěvníků Seznamu postupovali a jaké jim funkce „přinesla ovoce“. Máte na naši výzvu také? Sledujte náš blog, již příští týden přichází další výzva. Lukáš …


Zuzana Nepauerová: Vše, co jste chtěli vědět o partnerské síti, ale báli jste se zeptat

Určitě jste si už někdy položili otázku ohledně fungování Skliku a Seznam Homepage, na kterou jste ale nedostali odpověď. Například: „Proč se na hlavní stránce Seznam zobrazuje zrovna tenhle web?“. Partnerská síť je velmi křehká na to, aby fungovala podobně jako třeba referendum. Dotazům a nápadům ale dáváme prostor a každý jeden hlas má smysl …


Jak si jednoduchým způsobem vytvořit produktovou skupinu?

Díky podpoře hvězdičkové konvence v produktových skupinách může být jejich nastavení rychlejší, a navíc ještě “zabezpečené” před změnami ve struktuře XML feedu. Jak to funguje? Pokud chcete obsáhnout všechny kategorie, nastavení skupiny pro produktovou inzerci může být zdlouhavější. Hvězdičková konvence neboli wildcard, kterou jsme nedávno nasadili v uživatelském rozhraní, pomáhá při strukturování skupin produktové inzerce …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí