Sklik Odkazy – praktické využití a reporting
Od začátku září jsme začali zobrazovat úspěšnou novinku Sklik Odkazy. Nyní se pojďme podívat na tipy, jak s odkazy pracovat a jak efektivně využít tagování.
(Stránka 57)
Od začátku září jsme začali zobrazovat úspěšnou novinku Sklik Odkazy. Nyní se pojďme podívat na tipy, jak s odkazy pracovat a jak efektivně využít tagování.
V listopadu loňského roku jsme vás informovali o nových webech v obsahové síti Sklik. Nyní informace doplňujeme o další významné weby v obsahové síti Sklik a jejich procentuální zásah české internetové populace *).
Minulý týden jsme veřejnosti představili první agentury, které splnily podmínky a mohou využívat označení Certifikovaná agentura Sklik. Mezi odbornou veřejností proběhla diskuze o nastavených podmínkách i oceněných agenturách. Především na sociálních sítích se objevila spousta dotazů a podnětů. Protože odpovědi jsou rozsáhlejší, rozhodli jsme se reagovat prostřednictvím našeho blogu.
Na konci září loňského roku jsme představili program Certifikované agentury Sklik. Zároveň jsme odhalili důvody pro jeho spuštění a podmínky, které agentura musí splnit, aby mohla certifikát získat. Po prvním sledovaném čtvrtletí jsme potěšeni, že vám můžeme představit první agentury, kterým se podařilo certifikát získat.
Do smažení kapra, zdobení stromečku a čekání na Ježíška zbývají už jen dva týdny. Vánoční sezóna je pro eshopy v plném proudu a stejně jako obchodní domy jsou i PPC kampaně na sváteční nápor připraveny od října. Přinášíme vám 5 tipů, co na poslední chvíli zkontrolovat a případně v rychlosti upravit, aby vám kampaně přinesly co nejvíce.
V červnu letošního roku jsme zpřístupnili informace o podílu zobrazení vašich kampaní. Díky tomu můžete sledovat, v kolika procentech se kampaň zobrazila ve vyhledávací síti Skliku. V článku vám ukážeme několik možností, co dělat, když je váš rozpočet nižší, než potenciál kampaní.
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.