Přejít na obsah

#Sklik Expert fórum

(Stránka 4)



Ondřej Kacbal: Plochoskóre

Šušká se o tom už dlouho a ačkoliv přesné datum ještě nikdo neví, čas připravit se na změny je rozhodně už teď. Ano, jedná se o horké téma brzkého konce cookies třetích stran a hlavně otázky, co potom. Jedna z mnohých změn se dotkne i způsobů hodnocení kampaní, některé cesty dokonce zmizí úplně. Ale to bychom …


David Velechovský: Na čem pro vás pracujeme

23. června 2022

E-commerce stále roste a s ním i možnosti reklamních systémů. Naštěstí pro nás všechny je tu David Velechovský z Skliku, který na novinky a užitečné rady rozhodně skoupý není. A na přednášce prozradil, jak si můžete propojit Google Ads a Sklik, co je nového na expandujícím Zboží.cz, přidal užitečné tipy na retargeting a dokonce stihl …


sklik expert forum svg logo

Šestý ročník konference Sklik expert fórum 2022 se odehraje 9. června. Oblíbená akce pro PPC specialisty proběhne letos naživo v multifunkčním sálu DOX+ v pražských Holešovicích.  Jako vždy se můžete těšit na nabitý program plný užitečných tipů.


Eva Horáková a Miloš Uldrich: B2B kampaně nejen v Skliku

1. září 2021

Jaké strategie můžete ve svých B2B kampaních využít? Co zajistí Sklik a v čem vám naopak pomůže RTB?  Jak oslovit potenciální zákazníky už v procesu hledání?  B2B se od B2C liší už ve sdělení, které komunikujeme. PPC, API, KPI, CPA… Jsou vám tyto zkratky povědomé? Samozřejmě, jste člověk z oboru. Pokud je zahlédnete na banneru, …


Jiří Studený: Jak naboostovat menší účty 2

18. srpna 2021

V loňské prezentaci jsme vám poradili, jak v krátkém čase odhalit základní chyby na účtech. V tomto videu vám ukážeme, jak ušetřený čas efektivně využít pro rozvoj kampaní.  Úkolem nás i agentur je nejen pomáhat klientům dosáhnout jejich požadovaného cíle, ale i rozvíjet samostatné kampaně. V této přednášce vám Jiří prozradí, jak díky dobře sestaveným …


Barbora Váňová: Získejte z produktových inzerátů maximum

Nakupování na internetu stále roste, s tím jde ruku v ruce také oblíbenost produktových inzerátů. Pojďme se společně podívat na několik tipů Báry, jak z kampaní získat co nejvíce. Konverze u produktových inzerátů meziročně vzrostly za první kvartál o 22 %. To není zrovna nízké číslo. Produktové inzeráty jsou nedílnou součástí výkonnostních kampaní. A tak …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí