Přejít na obsah

#Sklik

(Stránka 65)



Jak na vyšší zisky s vyšším PNO

V běžné praxi chce inzerent (např. e-shop) snižovat podíl nákladů na obratu (dále jen PNO), aby z obdržených objednávek získal co nejvyšší marži. Ukážeme vám, že snižování PNO však nemusí být vždy ta nejlepší cesta, jak dosáhnout vyššího zisku.


Program certifikovaných agentur se rozrůstá o Fragile media a agenturu Médea Interactive (člen Médea Group)

Za druhé čtvrtletí roku 2017 získaly certifikaci agentury Fragile media a Médea Interactive (člen Médea Group). Certifikaci aktuálně vlastní 16 agentur, které splnily kvalitativní kritéria a mají od nás nadstandartní péči. Pomáháme jim vzdělávat se a rozvíjet klienty pravidelnými konzultacemi – např. zvyšování výkonu kampaní a vytěžování nových funkcí. Pořádáme i akce jako Sklik Expert fórum, kde s agenturami sdílíme informace o novinkách a fungování Skliku a Seznamu obecně. V neposlední řadě mohou agentury a jejich klienti jako první testovat nové funkce.


Reportáž: Sklik Expert fórum 2017

7. června 2017

V úterý 30. 5. 2017 jsme v La Fabrice v Praze uspořádali premiérový ročník konference Sklik Expert fórum. Akce byla určena zejména PPC specialistům z celé ČR, ale na své si přišel každý. Zařadili jsme technická témata, jako jsou skripty či regulární výrazy v ppcHITu, a odtajnili několik informací ze zákulisí. Například jaká chemie spočívá v počítání skóre kvality. Závěrečné přednášky se chopil reportér internetové televize Stream.cz Janek Rubeš. Vyprávěl nejen o natáčení nepoctivých taxikářů, ale také o svém novém srdcovém projektu Honest Guide, který z něj udělal celebritu mezi turisty – batůžkáři.


„Praxe na reálných klientech je to nejlepší, co si může student přát.“ – rozhovor s finalisty o SSK

2. června 2017

Ve středu 17. 5. 2017 proběhlo finále Sklik studentské kampaně, do kterého se probojovaly týmy z Plzně, Prahy a Zlína. Celkem se soutěže zúčastnilo 185 studentů vysokých škol z celé ČR. Po dobu 3 měsíců získávali teoretické a hlavně praktické znalosti v oblasti online marketingu. Jak finalisté celou soutěž hodnotí a co jim přinesla?

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí