24. 1.

Nejdůležitější reklamní novinky v obsahové síti za rok 2018

I v loňském roce jsme pracovali na tom, aby pro vás byla reklama v obsahové síti Skliku efektivním prostředím pro oslovení nových zákazníků. Představili nové reklamní formáty, rozšířili zásah, připojily se k nám další zajímavé tématické weby a zaměřili jsme se více na mobily. Pojďme se podívat na novinky podrobněji.

Kde se Sklik nově zobrazuje

  • Garáž.cz – Nově spuštěná služba, obsahuje všechny klasické bannerové formáty a kombinovanou reklamu. Návštěvnost a socio demo k dispozici zde.
  • Firmy.cz – desktop banner 300×300 px, 300×250 px
  • Sreality.cz – mobil banner 300×300 px, 300×250 px
  • Mapy.cz – kombinovaná reklama

Další zajímavé nově zařazené weby:

  • Applecrunch.cz – online magazín od tvůrců serveru CzechCrunch ze světa technologické společnosti Apple
  • Czechcrunch.cz –  online magazín s informacemi ze světa startupů a technologií obecně
  • Modrykonik.cz/magazin/ –  portál pro maminky
  • Golfextra.cz – web pro všechny milovníky golfu
  • Roklen24.cz – portál věnující se ekonomice, finančním trhům a financím
  • Aazdravi.cz – web zaměřený na zdravý životní styl.
  • Muzivcesku.cz – web pro muže

Díky novým webům v reklamní síti Skliku i novým plochách na webech stávajících jsme v roce 2018 zobrazili o 20 % více reklamy než v roce předchozím.

Branding

Od léta máte i v Skliku možnost využít největší dostupný online reklamní formát – branding. Aktuálně se nachází na více než 25 webech a další postupně přibývají. Abyste oslovili maximum svých potenciálních zákazníků, doporučujeme využít zejména behaviorálního cílení (zájmy, zájmy o koupi, případně retargeting), které vám zajistí zobrazení na všech dostupných webech. I těch zapojených v budoucnu.

Snížení počtu bannerových formátů

Díky ukončení podpory dvou málo využívaných formátů bannerů je nyní tvorba reklam pro Sklik o něco rychlejší a se stávajícími formáty oslovíte zákazníky na více reklamních plochách.

Mobilní verze stránek

V roce 2018 jsme kladli větší důraz na mobilní verze stránek. Nasazovali jsme bannerové formáty (300×300, 300×250) a také kombinovanou reklamu.

Věděli jste, že v posledním čtvrtletí loňského roku bylo už 42 % všech reklam zobrazeno na mobilních telefonech?

Nativní reklama ve výpisu článků

Zaměřili jsme se také na nativní reklamu ve výpisu článků. V roce 2018 se nám podařilo vytvořit více než 50 nativních reklamních ploch u našich partnerů.

Jak vám může pomoci nativní reklama a jak ji nastavit tak, aby fungovala? Přečtěte si více v nápovědě, nebo se podívejte na krátké video:

Videoreklama konečně v Skliku

Na konci listopadu jsme spustili dlouho očekávanou podporu videoreklamy v Skliku. K dispozici máte klasický videospot a krátký úderný bumper. Reklama výhradně na prémiových plochách českého internetu s profesionálním obsahem.

Za celý tým Skliku Pavel Hennlich a David Velechovský