3. 8.

Více prostoru pro nejvýkonnější rozměry bannerů

Obsahová síť Skliku se neustále rozvíjí a postupně se rozšiřuje na další weby. Díky tomu se mění podíl a objem jednotlivých reklamních zón. Z provedené analýzy jsme zjistili, že některé formáty bannerů už nejsou tolik využívané. Proto jsme se rozhodli dát více prostoru rozměrům, které jsou pro klienty nejvýkonnější.

Doporučené rozměry bannerů s největším zásahem

Doporučujeme vám tvořit kreativy v níže uvedených formátech. Ty mají největší zásah pohledem množství prokliků.

  • 480 x 300
  • 300 x 250
  • 300 x 300
  • 320 x 100
  • 300 x 600
  • 970 x 310

Nadále bude k dispozici 10 podporovaných rozměrů, se kterými v pohodě pokryjete celou obsahovou síť Skliku.

Jaké formáty Sklik postupně opustí?

  • 468 x 60
  • 930 x 180

Tyto rozměry bannerů nejsou dnes tak využívané a tvoří méně než 1/25 objemu všech prokliků grafické inzerce. Proto je na partnerských webech nahradíme zónami s podobnými rozměry. Inzerenti, kteří využijí ostatní rozměry bannerů, žádnou změnu výkonu nepocítí. Naopak, při vytváření bannerů se budou moci soustředit na ostatní rozměry, které jim zajistí ještě vyšší objem impresí a návštěvnost stránek.

Časový harmonogram

Výše uvedené formáty pro program Seznam Partner končí v pondělí 6. 8. 2018.

Od 17. září se tato změna dotkne také inzerentů Skliku, protože nové bannery v těchto rozměrech nepůjde vytvořit.

Nevěšte hlavu. Vaše současné bannery zůstanou v Skliku tak, jak jste zvyklí. Časem se ale bude snižovat počet jejich zobrazení, protože majitelé partnerských webů budou rušené rozměry nahrazovat jinými.

Změna je život, ale my pevně věříme, že vám právě tato změna zjednoduší práci s bannery a přinese ještě více prokliků.

Za celý tým Skliku Pavel Hennlich a David Velechovský