Přejít na obsah

#Tisková zpráva

(Stránka 48)



Novinky.cz začínají personalizovat obsah a nabídnou nové reklamní formáty pro mobily

Hana Holubová 8. srpna 2019

Jeden z nejčtenějších českých zpravodajských webů Novinky.cz má nový vzhled a také zdokonaluje technologie, na kterých funguje. Díky tomu umožní například zobrazovat jinou paletu reklamních formátů na počítačích a v mobilních zařízeních. Součástí inovace je také nový systém doporučování, který se postupně učí čtenářovy preference, aby mu nabízel takový obsah, který je pro něj relevantní. …


České Firmy.cz spolupracují s Booking.com a zjednodušují cestování

Kristýna Hořovská 6. srpna 2019

Největší pravidelně aktualizovaný seznam firem a institucí ČR Firmy.cz se nově propojuje s globálním webem poskytujícím ubytování Booking.com. Pokud ho využívají, mohou společnosti a podnikatelé nabízející ubytování nově uvádět i přímý link na svém firemním profilu. Díky novince je pro uživatele velmi jednoduché rezervovat si ubytování v hotelech, apartmánech či penzionech přímo prostřednictvím responzivního webu …


Podzimní sezóna na videoportálu Televizeseznam.cz přihraje zpět trenéra Hrouzka v seriálu Lajna 2

Hana Holubová 5. srpna 2019

Spolu s profesionálními hokejovými kluby se na novou sezónu chystá i Stream. Fanoušci kultovního seriálu Lajna se dočkají osmidílného pokračování v podobě druhé série. Kromě toho nabídne produkce Streamu svým divákům i čtvrtou řadu reportérského cyklu Černota, tentokrát z prostřední množíren, či dvanáctidílnou minisérii Blbej den, ve které nejlepší čeští kaskadéři a zápasníci připravili pro diváky, na …


Vedení Obchodu Seznam.cz od srpna posílí Vít Fiala

Aneta Kapuciánová 31. července 2019

Vít Fiala nastoupí od 1. srpna na pozici zástupce obchodního ředitele české internetové jedničky Seznam.cz. V týmu Martina Švarce se bude věnovat obchodnímu rozvoji největších inzerentů, cross-mediálního portfolia, zahraničního obchodu a prohloubení spolupráce s mediálními agenturami.


Seznam.cz představuje novou brandovou kampaň pro rádia Expres FM a Classic Praha. Lidé je mohou nově poslouchat přímo z domovské stránky internetové jedničky

Hana Holubová 30. července 2019

V pondělí 29. července spustil Seznam.cz brandovou kampaň na rádia Expres FM a Classic Praha, jejímž cílem je zvýšení povědomí o samotných stanicích s akcentem na jejich propojení s domovskou stránkou Seznam.cz. Právě na ní totiž lidé nově najdou player, díky kterému si mohou obě rádia jednoduše spustit a nerušeně poslouchat. Zatímco hlavní myšlenkou kreativy na Expres …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí