Jak měřit proklikovost nabídek v kategoriích
Od 1. srpna umožňujeme řadit do kategorií i samostatné nabídky. Nově bychom vám rádi umožnili vyhodnocovat, jak na ně lidé klikají. Proto jsme do statistik přidali dva nové ukazatele.
(Stránka 45)
Od 1. srpna umožňujeme řadit do kategorií i samostatné nabídky. Nově bychom vám rádi umožnili vyhodnocovat, jak na ně lidé klikají. Proto jsme do statistik přidali dva nové ukazatele.
Od 7. 9. 2016 nabyde účinnosti novela zákona o regulaci reklamy. Na Zboží.cz tak bude omezena reklama na elektronické cigarety a náplně do nich. Vyhněte se blokaci a před daným termínem odstraňte tyto nabídky z vašeho XML feedu.
Nákupy z mobilních telefonů už nejsou tak neobvyklé. Podle průzkumu společnosti Seznam.cz 12 % dotázaných totiž běžně uskuteční celý svůj nákup přes mobil. Z dat vyplynulo, že toto počínání je bližší mužům než ženám. Narůstající význam chytrých telefonů potvrzují také trendy mobilní reklamy u služeb společnosti Seznam.cz. Například reklamní systém Sklik si od ledna do května letošního …
Rozhodli jsme se vylepšit stávající kategorii Oblečení a móda, a proto se lidé od 1. srpna inspirují přímo na Zboží.cz. Proměnili jsme kategorii tak, že kromě porovnání zboží nabídne i aktuální trendy prostřednictvím redakčně sestavených kolekcí. Zároveň jsme upravili celkovou podobu Zboží.cz a nově také najdete ve všech kategoriích i samostatné nabídky internetových obchodů.
Při výběru letních šatů nebo plážové obuvi se lidé mohou inspirovat přímo na Zboží.cz. Služba společnosti Seznam.cz proměnila sekci s módou tak, že kromě porovnání zboží nabídne i aktuální trendy prostřednictvím redakčně sestavených kolekcí. Nabídky více jak tisícovky módních e-shopů se také dočkaly nového designu filtrů, maticového zobrazení a větších fotek. Lépe dohledatelné jsou i unikátní kousky …
Upravili jsme celkovou podobu Zboží.cz a vyladili kategorii Oblečení a móda. V ní se teď můžete nechat inspirovat ručně vybranou kolekcí oblečení a módních doplňků.
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.