Přejít na obsah

#Zboží.cz

(Stránka 47)



Internetové nákupy: o které zboží se Češi zajímají nejvíce?

27. dubna 2016

On-line nakupování už rozhodně není nějakou okrajovou záležitostí. Jen loni se na internetu nakoupilo zboží v hodnotě 81 miliard korun. Jak si ale vybíráme, co na internetu nakoupíme, a co jsou nejvíce on-line hledané produkty? Může být překvapivé, že na jaře je nejpopulárnější na internetu zboží týkající se domu, bytu a zahrady. Vyplývá to z …


Server Zboží.cz nově umožňuje e-shopům lépe měřit konverze svých zákazníků

12. dubna 2016

V rámci zkvalitnění servisu směrem k e-shopům Zboží.cz dnes představuje Pokročilé měření konverzí. To e-shopům pomůže nejen ve zpřesnění současných statistik, ale umožní jim získat také detailní informace o provedených objednávkách a lépe poznat svoje zákazníky. Spuštění Pokročilého měření konverzí je snadné, všem zájemcům je k dispozici v administraci provozovny. Na testování novinky se podílel …


Hitem letošních Vánoc jsou drony a powerbanky, pod stromečkem najdeme i tradiční „českou romantiku“

22. prosince 2015

Předvánoční horečka vrcholí a jednou z hlavních otázek je, jaké dárky budou největším tahákem letošních svátků. Hitem zůstane jako vždy elektronika v čele s mobilními telefony. Podle nejčerstvějších dat k 20. 12. 2015 ze serveru Zboží.cz jsou skokany letošních Vánoc drony a powerbanky – externí baterie k mobilům a tabletům. Ty zaznamenaly významný nárůst oproti …


10. prosince 2015

Obchody, které vám stihnou poslat dárek do Vánoc, jsme označili symbolem balíčku. Po najetí myší vidíte, dokdy je třeba ho objednat.


Seznam.cz spustil kampaň k vánočním nákupům

3. prosince 2015

Seznam.cz zviditelní prostřednictvím dvou reklamních spotů, boxíku s vánoční inspirací na domovské stránce, ale také bannerů, PPC a rádií výběr dárků přímo ze Seznam.cz Vyhledávání a svou službu Zboží.cz. Kampaň, která byla spuštěna k vánočnímu nakupování, oslovuje nejen nerozhodnuté nakupující, ale i ty, kteří mají dárky pro své nejbližší už promyšlené.

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí