16. 2. 2007

Konec veřejného testování Sklik.cz – přichází ostrý provoz

Seznam.cz začal v červnu roku 2006 veřejně testovat reklamní systém typu PPC (pay per click – platba za klik), který pojmenoval Sklik. 16. února 2007 končí testovací provoz a Sklik přechází do provozu ostrého.

Na začátku testovacího provozu chyběla Skliku do „dospělého“ PPC reklamního systému řada funkcí, které jsme v průběhu veřejného testování postupně doplňovali. Poslední takovou důležitou věcí byla změna výběru klíčových slov. Šlo o způsob, kterým se spojují klíčová slova s uživatelskými dotazy. Inzerentům jsme tak umožnili lépe cílit inzeráty.

Současný stav Skliku:

  • Sklik zobrazuje na 40 tisíc inzerátů z 5000 aktivních účtů,
  • přivede denně na stránky inzerentů více než 200 tisíc návštěvníků.
  • Inzeráty Skliku se po zadání klíčového slova do nejpoužívanějšího českého vyhledávače zobrazují na všech stránkách výsledků vyhledávání Seznamu, na Seznam Zboží, Sbazar.cz a v Encyklopedii.

Aktualizováno 19. února. Seznam vydal tiskovou zprávu o Skliku:

Služba Sklik s úspěchem na reklamním trhu a v ostrém provozu

Více než 200 tisíc zákazníků denně přivede na webové stránky inzerentů nová služba Sklik. Na principu PPC ji Seznam veřejně testoval od června loňského roku. Od 16. února 2007 je v ostrém provozu a už teď je jasné, že na reklamním trhu uspěla.

Celý text tiskové zprávy si můžete přečíst na PR blogu Seznamu.

Jirka a Ferda