Nástroj pro odhad pozice inzerátu a návrh klíčových slov

14. února 2008

Do administrace přibyly dva nástroje, které vám mohou pomoci k lepšímu nastavení reklamních kampaní.

Prvním nástrojem je odhad pozice inzerátu vůči zadané ceně. Tento nástroj má za úkol
napovědět, jakou cenu nastavit pro dosažení požadovaného umístění inzerátu. Platí přitom, že přesnější odhad získáte, pokud nástroj použijete u již existující sestavy, méně přesný pak, pokud odhadujete pozice inzerátů u nové sestavy.

Ukázka odhadu pozice inzerátu na konkrétní slovo

Druhým nástrojem, který vám pomůže s vyhledáváním souvisejících rozšiřujících frází, je nástroj pro návrh klíčových slov. Tento nástroj vyhledá rozšiřující fráze (doleva, doprava, skloňuje) k zadanému slovu nebo sousloví. Rozšířené výrazy jsou hledány v dotazech, které hledali uživatelé na všech službách kde se Sklik zobrazuje. Nástroj umožňuje si vyhledané výrazy jednoduše přidat do sestavy, a to i v různých typech shody.

Ukázka přidání slova v přesné shodě do sestavy

Oba výše uvedené nástroje disponují zeleným teploměrem, který vyjadřuje četnost hledání příslušného slova v hledání na Seznamu a na dalších službách kde se Sklik zobrazuje. Tyto údaje se přibližně každý druhý týden aktualizují, což pomůže reagovat na sezónní trendy a vyhledat specifičtější slova pro konkrétní období.

Věříme, že oba tyto nástroje zefektivní vaši práci v Skliku a pomůžou s lepším nastavením kampaní. Budeme rádi za jakékoliv připomínky buď do komentářů níže nebo emailem.

Další informace

Jirka, Ferda

Ohlasy jinde

Sdílet na sítích