Aktuální stav Skliku

1. února 2010

Informace pro inzerenty o častých dotazech, které v souvislosti s novým Sklikem dostáváme a informace o opravách chyb, se kterými se mohli v novém Skliku setkat.

V sobotu po půlnoci jsme spustili novou verzi reklamního systému. Tento článek sestavujeme na základě prvních reakcí inzerentů, jejich dotazů a chyb, se kterými se setkali.

  • Příliš vysoký počet konverzí: Tato chyba se týká obsahové sítě za 31.1. a 1.2. V tuto chvíli na opravě pracují naši programátoři, budeme zde informovat o jejím odstranění. Chyba je opravena.
  • Neuložení změn v nastavení kampaní: Tuto chybu vyřešili naši programátoři již během dopoledne.
  • V prohlížeči Internet Explorer 7 se nezobrazuje pravá část hlavičky s odkazy na odhlášení a výše kreditu. Chyba byla opravena.
  • Neaktivita slov: nový Sklik posuzuje aktivitu slova na základě počtu prokliků a počtu zobrazení, které slovo získalo během své historie. Zohledňuje i nastavenou cenu za proklik. Starý Sklik měl tento mechanismus nastavený jinak, a proto může dojít k různým odlišnostem v aktivitě slov. Nejde tedy o chybu systému.

Omlouváme se inzerentům za způsobené potíže a zároveň prosíme o další hlášení chyb na email sklik@firma.seznam.cz.
Jiří Chomát

Sdílet na sítích