Chceme, aby uživatel u nás našel to, co hledá, za co nejkratší čas. Víme, že potřeby našich uživatelů se vyvíjejí a v našem uspěchaném životě hraje čas stále důležitější roli. Jednodušší a intuitivnější stránky pomáhají uživateli šetřit čas. A taková je i naše nová koncepce vzhledu hledacích služeb Seznamu.
Kolik najdete rozdílů? :-)
Na obrázcích: Stará podoba hledání vs. nová podoba hledání
Mezi hlavní znaky nové koncepce patří:
- maximální jednoduchost,
- důraz na snadnou orientaci ve výpisu výsledků,
- snadné přecházení mezi hledacími službami.
Těchto cílů dosahujeme pomocí:
- vynechání prvků, které zbytečně odvádějí pozornost,
- jednoduchým layoutem a kvalitní typografií,
- použitím shodných navigačních a informačních prvků napříč vyhledávacími službami.
Novému vzhledu fulltextového hledání Seznamu předcházel upravený design služby Zboží.cz, který se nám již v praxi osvědčil. Uživatelé se na novém Zboží rychleji orientovali a trávili na výsledcích méně času.
Zároveň s úpravou fulltextového hledání přicházíme také s novým vzhledem hledání na encyklopedii a v obrázcích. Například na službě Obrázky.cz necháváme filtr s detailním nastavením hledání obrázků pevně ukotvený, což pomůže ušetřit čas a navíc i méně zkušeným uživatelům dáváme k dispozici praktické nástroje, které by jinak mohli přehlédnout.
Postupně bychom chtěli úpravy začít používat také na hledání v katalogu firem, mapách a slovnících. Uživatel, který bude přecházet mezi jednotlivými službami, dostane vždy shodné navigační a informační prvky, a snáze se zorientuje.
Vyzkoušejte si nové úpravy:
Fulltextové hledání
Obrázky.cz
Encyklopedie