Sklik výzva: Nejlepší Black Friday strategie má vítěze
Závěr roku patřil tradičně Black Friday a agentury stály před poslední letošní Sklik výzvou, ukázat tu nejlepší strategii v hlavní nákupní sezóně. Jak si s ní poradili a kdo se stal vítězem?
V právě končícím čtvrtletí se na pracovním portále Spráce.cz zvedl počet inzerátů o 36 %. O nabídky pracovních pozic již tedy rozhodně není nouze.
Když se podíváme na statistiky inzerovaných pozic, zjistíme, že se nejvíce dařilo oborům jako je průmysl, výroba, či strojírenství. Regionálně došlo k mu růstu nabídek v Jihočeském a Olomouckém kraji.
Více než třetinový nárůst počtu nabízených pracovních míst na portálu Spráce.cz potvrzjí, že je krize pomalu ale jistě za námi. Uchazečům o zaměstnání se otvírají nové možnosti uplatnění.
Pevně věřím, že i na konci třetího čtvrtletí přineseme opět další a další pozitivní zprávy.

David