23. 4. 2012

Cílení na konkrétní web ve vyhledávací síti

V Skliku si nově můžete připravit speciální kampaň, která se bude zobrazovat například pouze na Zboží.cz.

Nastavení kampaní má od dnešního dne novou funkci. Jde o změnu téměř nepatrnou, ale s dalekosáhlými účinky. Inzerenti si nově mohou vypnout zobrazování kampaní na největším webu ve vyhledávací síti – na Seznam.cz.

nastavení vyhledávací sítě

Proč by to měl někdo chtít? Protože tato drobnost umožňuje připravit kampaň, která se bude zobrazovat pouze na některém z dalších webů ve vyhledávací síti. Například na Zboží.cz, Firmy.cz a podobně. To nebylo do této chvíle možné. Tímto způsobem mohou inzerenti v Skliku oslovit inzerenty na konkrétním webu vyhledávací sítě. S konkrétní nabídkou v textu inzerátu i na cílové stránce. Obzvláště pro inzerci na Zboží.cz, Firmy.cz, nebo Seznam na mobil, může být velmi výhodné vytvořit si pro každý z těchto webů samostatnou kampaň s rozdílnými inzeráty i cenovou nabídkou.

Pro řazení inzerátů na webech ve vyhledávací síti je nově používáno CTR, které pochází ze statistik na tom kterém webu. Bude tedy zcela přirozeným jevem, že inzerát, zobrazující se na více webech vyhledávací sítě, bude vykazovat na každém z nich jinou pozici na totéž klíčové slovo. To dává inzerentům do ruky možnost optimalizovat odděleně kampaně pro weby ve vyhledávací síti Skliku a uživatelé budou vidět na každém z webů jiné inzeráty na stejný dotaz. Protože inzeráty jsou a budou jinak úspěšné na každém webu.

Za tým Skliku Jirka Chomát