Sklik výzva: Nejlepší Black Friday strategie má vítěze
Závěr roku patřil tradičně Black Friday a agentury stály před poslední letošní Sklik výzvou, ukázat tu nejlepší strategii v hlavní nákupní sezóně. Jak si s ní poradili a kdo se stal vítězem?
Česká internetová jednička, Seznam.cz, od konce července začíná u vybraných klientů zkoušet tzv. behaviorální cílení reklamy.
Behaviorální cílení reklamy bude po zkušební období nabídnuto zatím jen několika klientům. Díky behaviorálnímu cílení uvidí uživatelé pro sebe relevantní display reklamu. Inzerentům naopak nabízí možnost lépe cílit na své potencionální zákazníky.
Behaviorálně cílená reklama je založená na tom, že se uživatelům zobrazuje jen taková reklama, která je tematicky založena na jejich předchozí aktivitě na internetu. Nemělo by se tak stávat, že uživateli, který navštěvuje webové stránky s automobilovou tématikou, bude nabídnut sortiment dámských hygienických potřeb a uživatelkám zaměřeným primárně na péči o jejich malé děti nebude naopak nabízena reklama propagující sportovní sázení.
Více informací o behaviorálním cílení na Seznam.cz najdete na http://www.imedia.cz

Martin Picek