Sklik výzva: Nejlepší Black Friday strategie má vítěze
Závěr roku patřil tradičně Black Friday a agentury stály před poslední letošní Sklik výzvou, ukázat tu nejlepší strategii v hlavní nákupní sezóně. Jak si s ní poradili a kdo se stal vítězem?
V polovině února vystartovala z garáže nová podoba inzertního serveru Sauto.cz. Tím ovšem práce na tomto serveru neskončila a nyní představuje několik dalších novinek inspirovaných podněty přímo od uživatelů.
Na základě připomínek uživatelů jsme na hlavní stránku vrátili fulltextové vyhledávání, které usnadní práci těm, kteří přesně vědí, jaký model automobilu hledají. Další významné změny se dotkly hlavně rozšíření filtrů (rozšíření nabídky o další značky, přidání kategorie 4×4, doplnění kategorie pro palivo a benzín) a vylepšení nápovědy. Tu ocení hlavně uživatelé zadávající inzerát poprvé. U každé vyplňované kolonky je nyní obrázek technického průkazu se zvýrazněným místem, kde se potřebné informace na reálném dokladu nachází.
Nově si naši uživatelé mohou také zřídit přímo na stránkách Sauto.cz povinné ručení k automobilu, který si vybrali. Tato služba je zajišťována serverem Sfinance.cz, který nabízí srovnání více jak 10 pojišťoven nabízejících povinné ručení. Samozřejmostí je i možnost si sjednat i havarijní pojištění, opět přes server Sfinance.cz.
Celým tímto balíčkem úprav jsme chtěli ukázat, že připomínky našich uživatelů bereme vážně a snažíme se je do podoby serveru Sauto.cz zakomponovat. Práce na Sauto.cz rozhodně nekončí. Jedeme dál a vy se můžete těšit na další vylepšení, která přijdou.
Zprávu k únorovým změnám naleznete zde.

Bára