Sklik výzva: Nejlepší Black Friday strategie má vítěze
Závěr roku patřil tradičně Black Friday a agentury stály před poslední letošní Sklik výzvou, ukázat tu nejlepší strategii v hlavní nákupní sezóně. Jak si s ní poradili a kdo se stal vítězem?
Do roku 2013 bychom vám rádi popřáli hodně smíchu a dobré nálady. Proto jsme opět ve spolupráci s občanským sdružením Zdravotní klaun, velkým odborníkem na využívání humoru ve zdravotnictví, připravili PF přání pro příští rok.
Děti z českých nemocnic, které klauni navštěvují, nakreslily přes padesát obrázků, jak si představují, že seznamácký pejsek Krasty slaví Vánoce. Nebylo lehké vybrat jen jeden nejhezčí obrázek, proto jsme se rozhodli připravit speciální vánoční microsite, kam jsme naskenovali všechny došlé obrázky. Věříme, že vám naši malí malíři vykouzlí úsměv v srdci i na tváři!
Bez pomoci zdravotních klaunů bychom nikdy tolik pěkných obrázků nesesbírali, proto jsme se rozhodli poděkovat jim za usilovnou práci a věnovali jim finanční prostředky na nákup rekvizit pro jejich Cirkus Paciento. Fotografie z listopadového Cirkusu, kde brněnští dětští pacienti předvedli svým rodičům, ostatním dětem, sestřičkám a lékařům, co vše se naučili, najdete to v této galerii!

Tomáš