17. 6. 2013

Graf je tu! Sklik v novém kabátu!

Nově spouštíme beta verzi nové grafické úpravy rozhraní Sklik. Nyní obsahuje trendové grafy, pokročilé nově zpracované vyhledávání v kampaních, datumový filtr a další drobná vylepšení.

Beta verze je přístupná samostatně a lze ji tedy využívat současně s původní verzí. Můžete si tak vyzkoušet, jak vám bude vyhovovat a přitom zatím dál spravovat svůj účet přes původní rozhraní.

Jak bude graficky upravené rozhraní Skliku vypadat?

Rozhraní reklamního systému Sklik je jiné především novými trendovými grafy a celkovou úpravou designu. Abyste se mohli na novinky podívat, přikládáme náhledy rozhraní a popisy změn, které na Vás čekají.

Nově si můžete vybrat, jakou metriku chcete v grafu vidět promítnutou v čase. Nad grafem jsou zobrazeny jednotlivé metriky. Vyberete období a pak stačí jednoduše kliknout na vybranou metriku nahoře nad grafem. Zobrazí se v grafu rovnou bez dalšího či opětovného načítání stránky. Můžete si přitom zobrazit libovolný počet metrik.

Náhled rozhraní

Uvedené trendové grafy umožňují vybrat si délku období bodu na grafu na den, týden či měsíc. Můžete si také vybrat, zda mají být na grafu zobrazena data za vyhledávací nebo obsahovou síť, případně za obě.

Počet zobrazených metrik v rozhraní je ovlivněn nastavením účtu. Pokud měříte konverze, zobrazí se automaticky v tabulce i na grafu metriky Konverze, Konverzní poměr a Cena za konverzi. Pokud měříte též hodnotu konverzí, pak se automaticky zobrazí ještě Hodnota konverze a PNO (podíl nákladů na obratu).

Vytvořili jsme pro vás i nový datumový filtr. Umožní pohodlně vybrat si období nebo vybrané datum upravit přímo v kalendáři označením konkrétních dnů či vybraného měsíce.

Datumový filtr

Co se dále změnilo

Kromě vzhledu a grafů jsme například zpřehlednili hlavní navigaci rozhraní.

Navigační lišta

Také jsme mírně vylepšili nástroj pro návrh klíčových slov. Nově v něm najdete přehled hledanosti vybraných klíčových slov za rok, a to po jednotlivých měsících.

Návrh Klíčových slov

Dále jsme kompletně přepracovali funkci hledání v účtu, kterou naleznete v pravém horním rohu pod ikonou lupy. Filtrovány jsou inzeráty, klíčová slova, sestavy a kampaně. Funkce hledání zachovává též poslední uložené výsledky, abyste se k nim mohli během své práce kdykoliv vrátit.

Vyhledaná klíčová slova

Nově jsme přidali doplňkovou informaci ke stavu klíčového slova, pokud slovo vykazuje nízkou kvalitu a nevyužívá potenciál počtu zobrazení. Detaily se dozvíte v blízké době v nyní připravovaném článku na blogu Sklik.

Pokud budete potřebovat upravit nastavení více kampaní současně, tak jsme vytvořili novou funkci Kopírování nastavení kampaně. Díky ní si můžete vybrat, která jednotlivá nastavení chcete do zvolených kampaní kopírovat.

Poslední úpravou, kterou bych rád zmínil, je přepracované regionální cílení v PPC reklamním systému Sklik. Jde hlavně o zjednodušenou práci s jednotlivými typy výběru cílení a jejich kombinací, ilustrované na níže uvedeném obrázku.

Volba regionu

A co vidět není?

Kromě viditelných změn naši vývojáři též kompletně přepracovali kód celého rozhraní systému Sklik. Rozhraní je tak připraveno na integraci dalších funkcí, na které se můžete těšit v průběhu roku.

S přepracováním souvisí i výrazné zvýšení rychlosti zobrazení statistik a dalších funkcí.

Jak se do nového rozhraní dostat?

Na adrese https://beta.sklik.cz se přihlaste stejným způsobem, jako jste se přihlašovali dosud. Poté už můžete nové rozhraní využívat se všemi jeho výhodami. Určitě budeme rádi za zpětnou vazbu přímo v rozhraní vpravo na konci stránky v poli Zpětná vazba nebo za komentáře pod článkem.

Jak se vám nové úpravy líbí? A co vás zaujalo nejvíce?

Tým Sklik