Není tomu tak dlouho, co jsme v inzerentském rozhraní Skliku představili informačně mocný nástroj pro optimalizaci kampaní do Vyhledávací sítě – výpis vyhledávacích dotazů. Jejich seznam je možné zobrazit pro celou sestavu nebo samotné klíčové slovo. Statistika je průběžně aktualizována zanedlouho po uskutečněném hledání. Významné je pak nefiltrování vyhledávacích dotazů ze strany Skliku, díky čemuž získáte 100% přehled a kontrolu nad zobrazováním vaší reklamy.
(Ukázka nástroje pro přidání klíčových slov)
Aby bylo možné tyto informace rychleji a pohodlněji zužitkovat, přinášíme vám nástroje pro přidání dotazu do klíčových slov nebo vylučujících slov. Na stránce s výpisem vyhledávacích dotazů tak nově naleznete možnost hromadně či jednotlivě zpracovat vybrané dotazy. Nástroje byly navrženy tak, aby uživateli nabízely v dané situaci maximální svobodu.
Můžete jednoduše vybírat / odebírat shody, nastavovat u klíčových slov cenu a URL pokročilým zápisem (** cena ** URL), vkládat klíčová slova do různých sestav, vylučovat slova na úrovni kampaně či sestavy, manuálně upravovat vybrané dotazy, vykopírovávat jejich seznam, anebo současně vkládat vlastní slova, která vás napadnou při práci s dotazy. A to vše bez jediného obnovení stránky.
Poptávka po možnostech zpracování vyhledávacích dotazů byla nemalá. Budeme proto rádi, když vám nástroje v podání Skliku skutečně usnadní práci a pomohou z kampaní vytěžit zase o něco více.
Neváhejte se s námi podělit o vaši zkušenost skrze formulář zpětné vazby.
Za celý tým Skliku Tomáš Richter