Dynamické proměnné v URL, cílení kampaní na PC, mobilní zařízení i na maticový design vyhledávání na Seznam.cz. Zlepšení relevance slov v Návrhu klíčových slov.
Vítáme vás u čtvrtého dílu vysílání z vývojové dílny Skliku – chceme vás informovat, že jsme právě zveřejnili následující změny:

(Oddělené cílení, viz bod 4.)
Inzerentské rozhraní
- Vylepšené hledání v Návrhu klíčových slov – Práce s víceslovnými dotazy v hledání nástroje Návrh klíčových slov byla vždycky pro zlost. Tomu je však konec. Přečtěte si článek, který jsme o tomto vylepšení napsali.
- Dynamická proměnná v URL – pokud analyzujete kampaně Skliku jiným nástrojem, máte možnost dynamického nahrazování proměnných v cílové URL inzerátu hodnotami z našeho systému. Díky těmto údajům jste schopni zjistit například jaké klíčové slovo spoustilo vaši kampaň, jaký byl vybrán inzerát, případně z jaké služby k vám uživatel přišel. Pozornost věnujte Nápovědě s detailním popisem jednotlivých proměnných.
- V inzerentském rozhraní lze editovat cílovou URL inzerátu i banneru. Dříve úprava URL vyvolala smazání starého a vytvoření nového inzerátu.
- V nastavení kampaně lze odděleně cílit na PC, mobilní zařízení i na klasický a maticový design vyhledávání na Seznam.cz. Určitě vás napadne, že by bylo skvělé mít takto rozdělené i statistiky ve statistických reportech. Píšeme si, slibujeme, uděláme. Těšte se.
- Správné řazení entit na webovém rozhraní podle české abecedy – tuhle ostudu jsme napravili před několika dny.
- Úprava horní lišty – zobrazujeme kredit v Peněžence pomocí Ajaxu, načtení stránky tedy nečeká na tyto informace a zobrazujeme i informace o DPH.
Další díl oblíbeného vysílání z vývojové dílny Skliku pro vás uvedeme zanedlouho.
Za celý tepající tým Skliku sepsal Jirka Chomát.