V mobilní aplikaci spouštíme předplatné Mapy.cz Premium a první prémiové funkce. Přečtete si více na našem Blogu. Těšíme se na vás!
Seznam.cz a startupy v roce 2014: Odpoledne se Seznamem a širší spolupráce s akcelerátory
Seznam.cz připravuje na příští rok sérií vlastních akcí pro začínající podnikatele, studenty i širokou veřejnost Odpoledne se Seznamem. Rozšiřuje také své partnerství s akcelerátorem StartupYard a bude spolupracovat se StarCube.
V uplynulém roce internetová společnost Seznam.cz velmi výrazně podporovala dění na české startupové scéně. Pomáhala jak sdílením svých zkušeností na akcích jako Startup Summit, Startup Camp či StarCube Lite, tak partnerstvím s akcelerátorem StartupYard. Pro následující rok se Seznam.cz rozhodl uskutečnit sérii vlastních edukativních večerů Odpoledne se Seznamem, na nichž se chce podělit o své know-how se začínajícími podnikateli, studenty i širokou veřejností. Tato setkání naváží na koncept úspěšných Odpolední s vývojáři a rozšíří je o témata obchodní a podnikatelská. Seznam.cz spatřuje největší problém současných startupů právě v nedostatečném obeznámení s nastavením obchodních modelů a strategií, propojením podnikatelského myšlení s vývojem produktů a ve znalosti a praktikování metod pomáhajících ověřovat podnikatelské záměry. Více informací o náplni Odpolední se Seznamem naleznete na webových stránkách.
V roce 2014 rozšiřuje Seznam.cz svou spolupráci s akcelerátorem StartupYard. Ten se v letošním ročníku otevře především projektům zaměřujícím se na big data, vyhledávání a analytiku. Seznam.cz jim vypomůže i zpřístupněním části své vyhledávací technologie. V roce 2014 budeme navíc spolupracovat i s akcelerátorem StarCube a více se tak přiblížíme brněnské scéně. Týmům ve StarCube poskytneme mimo jiné možnost konzultovat své nápady a produkty se zkušenými odborníky. Seznam.cz se ale otevírá možné spolupráci i s dalšími zajímavými projekty na startupové scéně, kteří jej mohou kontaktovat přes e-mail.
V příštím roce proběhne také druhý ročník interního projektu Seznam Scout, který má za cíl motivovat zaměstnance firmy k předkládání vlastních návrhů na služby, kterým by se firma mohla věnovat. První ročník projektu se ukázal jako velmi inspirativní, a tak se Seznam.cz rozhodl v tomto projektu pokračovat.
Jaroslav