23. 1. 2014

Zájem o zimní vybavení v e-shopech klesl o 73 %

Nečekaně teplé počasí ovlivnilo i internetové obchodníky zabývající se prodejem zimního sportovního vybavení. Podle interních statistik internetového srovnávače cen Zboží.cz klesla v porovnání s loňským rokem návštěvnost…

…vybraných sekcí se zimním zbožím (lyže, snowboardy a běžky) o 73 %.


                                                                                                            Zdroj: Zboží.cz

Z výsledků interních statistik Zboží.cz vyplývá, že letošní zima nejméně lákala k nákupu nového vybavení snowboardisty (pokles o 78 %). „Podobně na tom jsou i lyžaři, kde jsme zaznamenali úbytek návštěvnosti o 71 %, a běžkaři s poklesem 73 %,“ řekl Jan Samko, brand manažer serveru Zboží.cz. Menší prodeje přiznávají také samotné obchody. „Teplá zima bez sněhu má samozřejmě na poptávku po typicky sezónním sportovním zboží negativní vliv, ale i přes současný nepříznivý vývoj počasí si zákazníci uvědomují, že letos mají ideální šanci ještě nakoupit lyžařské vybavení za nižší ceny než v následující sezóně, kde se již bude významně promítat vliv oslabené koruny,“ komentovala Martina Kudláčková, ředitelka nákupu a marketingu ve společnosti SPORTISIMO.


                                                                                                            Zdroj: Zboží.cz



Ondřej