Nový import kampaní je v provozu

20. února 2014

Před třemi týdny jsme zveřejnili betaverzi nového importního nástroje a dnes jsme pro vás připravili několik novinek.

O nové betaverzi importního nástroje jsme vás informovali v nedávném článku. Dnes již betaverzi importního nástroje v Skliku nenajdete. Včera jsme starý importér jsme z Skliku odstranili a dnes jsme nasadili další novinky do nového importního nástroje. Níže uvádíme stručný seznam nasazených změn:

  • Podpora uploadu zazipovaných souborů – v souvislosti s následujícím bodem jsme přidali možnost nahrání komprimovaného souboru ve formátu ZIP.
  • Import bannerů – do Skliku můžete nově nahrát soubor, který obsahuje CSV s kampaněmi a také složku s bannery (prozatím nepodporujeme export bannerů z Skliku).
  • Podpora sloupce Networks – také vám vadilo, že vám import přepisoval nastavení sítí? Dnes se vám to již nestane. Do Skliku se vám již správně přenese nastavení z AdWords. Akceptujeme nastavení pro: vyhledávání Google, partnerské vyhledávače a obsahovou síť (nastavení podporuje i export kampaní).
  • Časové plánování – nově podporujeme import nastavené časového plánování včetně procentuální změny ceny za proklik. Import podporuje plánování jen po celých hodinách (nastavení podporuje i export kampaní).
  • Modifikátor volné shody – drobně jsme upravili import klíčových slov s tzv. modifikátorem volné shody zapisované znaménkem +.
  • Dynamická proměnná ve viditelné URL – Sklik nepodporuje dynamickou proměnnou Keyword ve viditelné URL, ale naučili jsme importér, že inzerát s viditelnou URL www.eshop.cz/{Keyword: auto} má naimportovat jako www.eshop.cz/Auto.
  • Import pouze řádků určitého typu – potřebujete například hromadně změnit inzeráty? Vyexportujte si kampaně; otevřete soubor v editoru; smažte všechny řádky, co nejsou inzerát a úvodní hlavička. Zduplikujte inzeráty a u těch původních změňte stav Active na Deleted. Přepište zduplikované inzeráty, jak jste zamýšleli a proveďte import v aktualizačním režimu. Staré inzeráty budou smazány a nové vytvořeny.
    • Důležité je, že v souboru je pouze úvodní hlavička s názvy sloupců a řádky jednoho typu entity.
    • Takto můžete modifikovat hromadně stavy kampaní, jejich rozpočty, cílové URL u inzerátů nebo jejich CPC a podobně.

Importér budeme i nadále rozšiřovat o další možnosti

Můžete se tak těšit na další novinky a vylepšení. Vývoj importního nástroje dále probíhá a postupně do něj přidáme níže uvedené možnosti:

  • Podpora nastavení regionálního cílení u kampaní.
  • Ignorování nastavené MaxCPC.
  • Najdi a nahraď textový řetězec v textu inzerátů a/nebo v cílových URL.
  • Ignorování inzerátů i bannerů.

Za celý tým Skliku Jirka Chomát

Sdílet na sítích