16. 4. 2014

Změny v Skliku – 16. dubna 2014

Ve výsledcích hledání nově naleznete sloupečky s konverzními metrikami, které pomohou při vyhodnocení úspěšnosti i optimalizaci kampaní.

Přidání dalších sloupečků do výsledků hledání bylo podmíněno úpravou tabulek v hledání i záložce Kampaně, kde byla mnohdy jejich šířka tak veliká, že tabulka spolu s dalšími prvky na stránce “přetékala” mimo viditelnou část stránky, což způsobovalo problémy při používání inzerentského rozhraní. Proto jsme upravili chování rozhraní tak, aby se přizpůsobovalo pouze velikosti okna prohlížeče, nikoliv však “přetékající” tabulce, jejíž obsah je nyní vnořený. K dalším sloupečkům, které nejsou viditelné takříkajíc na první dobrou, se dostanete stejně jako dříve. Využít k tomu můžete ukotvený posuvník, šipky klávesnice nebo jakékoliv vstupní zařízení s podporou vodorovného posouvání. Měkký stín vnořené tabulky vám pak poskytne informaci o tom, zda je na jedné či druhé straně tabulky schovaný obsah. Také jsme přesunuli akce (editace a změna stavu), které byly doposud schované až za statistikami, z pravé stran tabulky na levou, aby byly vždy po ruce.

Ukázka přesunutých akcí (editace a změna stavu)

Věříme, že vám pomohou a usnadní práci nejenom konverzní metriky ve výsledcích hledání, ale i jmenované funkční změny tabulek, díky kterým se můžete do budoucna těšit na další sloupečky se vskutku užitečnými statistikami.

Za celý tým Skliku Tomáš Richter