Jak se autoservisy připravily na měsíc přezouvání pneumatik? Do internetu investovaly o 20 % více než loni

5. května 2014

image

Od 1. dubna mohou motoristé začít jezdit na letních pneumatikách. To pro mnoho autoservisů znamená jeden ze dvou vrcholů sezóny, na který je třeba se připravit…

…Jejich kampaně čím dál častěji míří už i na internet, kde letos za první kvartál utratili o 20 % více peněz než loni.

Podle internetového katalogu Firmy.cz je v současné době v České republice přes 22 tisíc firem, které provádí servis vozidel. Není tedy divu, že boj o řidiče (dle statistik Sdružení automobilového průmyslu je v České republice registrováno 4,7 milionu osobních automobilů) se přesouvá i na další místa, například právě na internet.

„Čím dál více firem si začíná uvědomovat, jak jim může internet pomoci v podnikání. Autoservisy jsou toho jasným důkazem. Zajímavé je i sledovat vývoj jejich investic do inzerce v prvních třech měsících letošního roku. Byly totiž neuvěřitelně ovlivněny počasím. Na vysoké teploty majitelé autoservisů zareagovali navýšením svých investic do reklamy už v únoru – při porovnání s únorem 2013 se jednalo o navýšení téměř o 63 %,“ řekla Martina Fuksová, manažerka obchodní sítě ve společnosti Seznam.cz.


Kuba

Sdílet na sítích