V minulých týdnech jsme postupně v tichosti nasadili několik větších či menších vylepšení statistických reportů. Už to bylo dávno potřeba.
Během času se nám shromáždilo několik menších či větších připomínek ke statistickým reportům, proto jsme se rozhodli je během července zrealizovat a postupně nasadit do provozu. Níže najdete stručný popis osmi vylepšení.
Stavy entit
Všechny entity, které mají stavy (například aktivní, smazaný, etc), mají nově tento stav uveden v reportu vždy, když je v něm uveden název entity. Pokud tedy vytváříte report ve kterém jsou názvy kampaní sestav, je v reportu uveden i jejich stav.
Je určitě skvělá zpráva, že v reportu klíčových slov můžete zjistit, že je konkrétní slovo neaktivní, je třeba jej aktivovat nějakou vyšší cenou a jakou.
Rozpočet a Max CPC nebo CPT
Stejně jako stav entit funguje i další nová možnost v reportu. U kampaní, sestav, klíčových slov, a dalších položek, které mají rozpočet nebo Max CPC a Max CPT, lze v reportu zobrazit aktuálně nastavenou hodnotu. Tuto možnost využijete při pokročilejší analýze cen za proklik, dosahovaných pozic a například cen za konverzi.
Celý text inzerátu
Ve statistickém reportu nově uvádíme celý text inzerátu, naformátovaný podobně jako inzerát v záložce Inzeráty v detailu sestavy. Ve formátech reportů určených ke stažení uvádíme každou položku inzerátu ve zvláštním sloupci, což je vhodné pro pokročilejší analýzy.
Report jen za aktivní kampaně
Je to zvláštní, ale opravdu až do nedávna nebylo možné vytvořit statistický report pouze za aktivní kampaně. Napraveno!
Vyhledávání v názvech kampaní
Systémový multiselect pro výběr více kampaní nebyl nikdy příliš použitelný. Nahradili jsme jej prvkem, který používáme i v jiných částech systému, umožňujícím vyhledávat v názvech kampaní. Aktivní kampaně jsou zde zobrazeny zeleně a rozsah více kampaní vyberete kliknutím na první a poslední kampaň s přidržením klávesy Shift.
Detailní rozlišení sítí
Do téhož formuláře jsme přidali možnost detailně specifikovat jednotlivé weby z vyhledávací sítě, tak jak je mohou inzerenti nastavovat ve svých kampaních. Nyní tedy lze získat informace o výkonu kampaní na jednotlivých webech vyhledávací sítě zvlášť.
PNO
Ano, PNO je podíl nákladů na obratu a zdrojové hodnoty jsou v reportech k dispozici, ale nyní již nemusíte dráždit svůj Excel a buňky psaním vzorců, můžete jednoduše zatrhnout, že chcete PNO přidat do reportu jako sloupec.
Sloupec s názvem účtu
Do formuláře na vytvoření statistického reportu jsme přidali volbu, která přidá do reportu sloupec s názvem účtu. Pokud vytváříte více reportů z různých účtů. může se vám tato možnost hodit, pak se neztratíte v tom, která data patří jakému účtu.
Pokud máte nějaké dotazy nebo připomínky, určitě nám je napište.
Statistickým reportům zdar! Nazdar!
Za celý tým Sklik.cz Jirka Chomát