Retargeting a konverzní kódy

1. září 2014

Abychom usnadnili vytváření seznamů počítajících s uživateli, kteří u vás nakoupili, či využili vašich služeb, připravili jsme možnost využít pro vytváření seznamů konverzní kódy.

Seznamy založené na konvertujících uživatelích nyní můžete vytvářet, i když nejste schopni konverzní stránku jednoznačně rozlišit pomocí URL. Stačí na konverzní stránku vašeho webu vložit konverzní kód Sklik viz naše nápověda.

Definice seznamu - konverrzní seznam

Vytváření seznamu probíhá jednoduše. Vyberete, zda uživatele s konverzním kódem chcete zahrnout, či vyloučit, případně si nastavíte další podmínky seznamu pomocí URL (pokud žádné nezvolíte, seznam automaticky zahrne všechny uživatele označené daným kódem). Zvolit můžete i více kódů. S takto vytvořenými seznamy můžete dál pracovat, stejně jako s jakýmkoli retargetingovým publikem. Lze jej tedy vložit do kombinace nebo třeba vyloučit u kampaně či sestavy.

V retargetingovém seznamu založeném na konverzním kódu počítáme se všemi uživateli, tedy i těmi, kteří předtím neklikli na žádný inzerát Sklik. Počet uživatelů v takovémto konverzním seznamu se tedy bude lišit od počtu konverzí ve statistikách kampaní a sestav (bez omezujících podmínek by měl být vždy vyšší).

Za celý tým Skliku Tomáš Kovařík

Sdílet na sítích