Seznam.cz připravuje certifikační program pro PPC a mediální agentury

25. září 2014

image

Společnost Seznam.cz připravuje na začátek roku 2015 start certifikačního programu Sklik pro PPC a mediální agentury. Program agenturám přinese výrazně užší spolupráci se zástupci Skliku a lepší přístup k know-how tohoto reklamního systému.

Cílem projektu je, aby uživatelé reklamního systému Sklik a potencionální klienti PPC a mediálních agentur na první pohled viděli, že daná agentura dokáže plnit certifikační podmínky jedničky českého internetového trhu. „Chceme s agenturami intenzivně spolupracovat, předávat jim know-how, novinky a rozvíjet kampaně klientů pod jejich správou. Inzerenti budou mít jistotu, že agentura, která nese označení „Certifikovaná agentura Sklik“, má díky širokému portfoliu dosavadních klientů dostatek zkušeností a je připravena poskytnout plnohodnotný servis i velkému klientovi,“ řekl David Velechovský, manažer obchodního týmu Sklik. image

První agentury, které v lednu 2015 obdrží Sklik certifikaci, musí splnit mimo jiné tyto podmínky: image

Více informací o certifikacích (jak se stát certifikovanou agenturou, další podmínky pro získání certifikátu atd.) naleznete na blogu Skliku.

Petr Pechar

Sdílet na sítích