Na začátku ledna 2015 Seznam.cz, provozovatel reklamního systému Sklik, koupil aplikaci ppcHIT.
ppcHIT je nástroj pro automatickou správu reklamních kampaní v reklamních systémech Sklik a AdWords. Umožňuje hromadné vytváření a úpravy reklamních inzerátů. Automatické úpravy jsou prováděny na základě importu dat ve formátu XML a konfigurace zadané uživatelem přímo v systému ppcHIT.
Systém také umožňuje automatické pravidelné úpravy cen za proklik v systému Sklik. Funkce Sklik pravidla umožňují pravidelně snižovat nebo zvyšovat cenu za proklik na základě uživatelem zadaných kritérií – průměrná hodnota transakce, průměrná pozice inzerátu, podíl nákladů na obratech, počet prokliků a počet konverzí.
V současné době probíhá přesun aplikace na servery spol. Seznam.cz a úprava přihlašování do aplikace jednotného s ostatními službami Seznam.cz.
Jaké jsou plány Skliku s nástrojem ppcHIT?
Funkci pravidel plánujeme v následujících měsících integrovat přímo do Skliku tak, aby byla zdarma dostupná všem inzerentům (i bez přihlášení do aplikace ppcHIT).
Přesná podoba nástroje pro vytváření a aktualizaci produktových kampaní je aktuálně stále v řešení, stejně jako cena za jeho využívání. Plánujeme zachovat současnou kompatibilitu se systémem Google AdWords.
V tuto chvíli ppcHIT z důvodů migrace a změn nemůže přijímat registrace nových uživatelů. Předpokládáme zpřístupnění inzerentům v létě 2015.
Tým Skliku