Seznam.cz spustí v polovině května Klientskou zónu. Klienti využívající zpoplatněné služby na Firmy.cz, Sklik.cz nebo třeba na Sauto.cz mají ode dneška všechny své kampaně ale i Seznam.cz Peněženku dostupné z jednoho místa. Základní přehled o svých investicích a výslednou účinnost kampaní zde uvidí v rozcestníku na první pohled.
Nově spuštěná Klientská zóna společnosti Seznam.cz inzerentům výrazně zjednoduší přehled vyčerpaných peněz a získaných impresí či konverzí ve službách. Rozhraní bude fungovat jako rozcestník, kde vůbec poprvé uvidí klienti informace ke svým kampaním na jednom místě.„Naší snahou bylo vytvořit prostředí, které bude uživatelsky příjemné, a ve kterém se i člověk, který primárně nepracuje v oblasti internetové reklamy, rychle zorientuje. Každý klient na první pohled pochopí, jak se vyvíjí kampaně, do kterých investoval,“ vysvětluje produktový manažer reklamních systémů Jiří Benda.
Menu Klientské zóny nabízí výčet všech klientem využívaných služeb. Po přihlášení bude defaultně nastaven přehled o výkonu všech kampaní dohromady. Jestliže tedy například prodejce aut pracuje s inzercí pomocí Sklik.cz a na Sauto.cz, okamžitě uvidí výkony obou služeb najednou. A po výběru jedné z nich se mu zobrazí statistiky udávající počty zobrazení reklamy a prokliky na webové stránky pro danou konkrétní službu. Další zobrazovaná hodnota udává, jaké investice do kampaně vložil, a to pro konkrétní časový interval. Klient si tak udělá obrázek o efektivnosti kampaně ve vybraném období. Z takto přehledného znázornění je ihned jasné, co investoval a co za to dostal.
Velkou změnou oproti stávající situaci je úplný přesun Seznam.cz Peněženky do Klientské zóny. Ta, stejně jako doposud, zobrazuje jednotlivé kapsy všech využívaných služeb a v nich aktuální stav kreditu. Zůstávají opakované platby kartou, tzv. snadné platby, a možnost nastavení upozorňování na pokles kreditu. „Pro klienty, kteří mají aktivní kampaně, je také připravena novinka v podobě vypočítání předpokládaného data vyčerpání kreditu,“ doplňuje Jiří Benda. S novým prostředím odpadá nutnost pamatovat si jméno svého obchodního poradce. Klienti po přihlášení uvidí nejen jeho jméno, ale i jeho či její kontakty s fotkou.
Zajímá vás, jak jsme společně s klientem T.S. Bohemia díky optimalizaci biddingu a klíčových elementů feedu na Zboží.cz dosáhli výrazného zlepšení konverzních výsledků při nízkém PNO? V případové studii se s vámi podělíme o jednotlivé kroky, které jsme v průběhu spolupráce podnikli, i výsledky, kterých jsme dosáhli díky pravidelným úpravám kampaní. Inspirujte se, abyste na Zboží.cz uspěli i vy.
Po nedávném souhrnu novinek přinášíme přehled nových kategorií, nově založených či upravených parametrů a dalších změn, ke kterým došlo v září roku 2024.
Zástupci tuzemské internetové jedničky Seznam.cz dnes vyhlásili vítěze v třetím ročníku soutěže Agenturní spolupráce roku. Porota za loňské projekty ocenila například komunikační agenturu Knowlimits jako skokana roku nebo agenturní skupinu Publicis Groupe za práci s cookieless cílením v Skliku napříč klientským portfoliem. Dvě ocení si odnesla také agentura Wavemaker.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.