Další metriky v Skliku
VČERA
9. 6. 2015
Před dvěma měsíci jsme vás informovali o testu umístění Skliku pod výsledky vyhledávání. Výsledky testu nás velice pozitivně překvapily. Ukázalo se, že spodní pozice příznivě ovlivňuje výkon reklamy. Níže je vidět graf, kde je vidět až trojnásobně více prokliků ve vyhledávání při přesunu výsledků pod výsledky vyhledávání.
Na základě těchto informací jsme se rozhodli pro přesun Skliku pod výsledky vyhledávání pro všechny uživatele za těchto pravidel:
Statistika v inzerentském rozhraní bude zobrazovat stále stejné hodnoty, podle počtů inzerátů na stránce.
Věříme, že tato změna vám přinese větší výkon kampaní v Skliku.
Za celý tým Skliku Zdeněk Philipp a Ondřej Krišica
Stačí zanechat e-mail a nic důležitého vám neuteče.