Obsahová síť Sklik v červnu rozšířila své portfolio o dvě z nejnavštěvovanějších stránek českého internetu – Seznam.cz a Email.cz.
Na domovskou stránku Seznam.cz podle NetMonitoru v červnu zavítalo každý den v průměru 2,5 milionu návštěvníků, na Seznam.cz Email pak 1,4 milionu návštěvníků. Zásah sítě Sklik tak za poslední rok vrostl o 5 %. Aktuální reach celé obsahové sítě Sklik dosahuje 95,3 % české internetové populace.
Na domovské stránce Seznam.cz je možné inzerovat prostřednictvím textové inzerce, která se zobrazuje ve sdílené reklamní ploše se službou Seznam Tip. Objem zobrazení skrze Sklik na homepage Seznam.cz se v průběhu roku může měnit a není garantován. Na Seznam.cz Email je možné inzerovat prostřednictvím textové inzerce v současné ploše pravého banneru vedle textu zprávy emailu. Více se dočtete v článcích Inzeráty Skliku na Email.cz a Sklik nově zobrazujeme na homepage Seznam.cz.
V tabulce níže je uveden přehled největších vydavatelů zapojených do partnerské sítě Sklik. Samostatné portfolio webů Seznam.cz dosahuje reache 86,9 %.
Seznam.cz a vydavatelé zapojení do partnerské sítě |
Reach celkem |
Portfolio webů Seznam.cz |
86,9% |
mafra |
57,0% |
cet21 |
34,8% |
mlada fronta |
28,1% |
cnc |
26,5% |
ftv prima |
18,7% |
POMO Media Group |
18,5% |
Vltava-Labe-Press |
15,9% |
internet info |
15,5% |
extra online |
8,4% |
Our Media |
5,6% |
active solution |
4,1% |
bauer media |
4,0% |
Obsahová síť celkem* |
95,3% |
* všech 5000 webů včetně portfolia Seznam. Zdroj: NetMonitor; Sklik; období: červenec 2015
Hlavním měřítkem výkonu PPC reklamy jsou prokliky. Výkon obsahové sítě zaznamenal za poslední rok rapidní nárůst. V červenci letošního roku meziročně na 129 %. Velký podíl na tom mělo zapojení webů Email.cz a domovské stránky Seznam.cz do partnerské sítě.
Zdroj: Sklik
Za celý tým Sklik.cz Tomáš Barták