Před měsícem jsme veřejně zpřístupnili aplikaci ppcHIT pro všechny inzerenty pro automatizovanou tvorbu kampaní pro Sklik. Od dnešního dne můžete ppcHIT využívat i pro AdWords.
Export pro AdWords vytvoříte v ppcHITu téměř shodně jako do Skliku. Nově pouze v 1. kroku nastavení exportu zvolíte reklamní systém (Sklik nebo AdWords), do kterého chcete kampaně exportovat, a v kroku pátém budete vyzváni k propojení ppcHITu s AdWords a volbě tamní kampaně, do které se vytvoří reklamní sestavy. Nově vzniklý export je v přehledu viditelně označen logem reklamního systému.
Pro jednotlivé reklamní systémy je také připraveno oddělené zobrazení statistik, aby bylo jasně identifikovatelné, kolik jsme pro vás v jednotlivých reklamních systémech provedli aktualizací.
Zpoplatnění exportu do AdWords
Jak jsme již avizovali v článku o spuštění ppcHITu pro všechny inzerenty, využití exportů do systému Google AdWords bude zpoplatněné dle platného ceníku – každá aktualizovaná položka bude zpoplatněná 0,01 Kč, slovy jedním halířem.
Položkou jsou míněny tyto entity: sestava, inzerát, klíčové slovo. Důvodem zpoplatnění jsou náklady spojené s využíváním Google API, nutná práce vývojářů a provozem na serverech.
Příklad zpoplatnění
V případě, že vám ppcHIT vytvoří sestavu pro nový produkt s 2 inzeráty a 10 klíčovými slovy, bude zpoplatněno 13 aktualizací: 1 sestava + 2 inzeráty + 10 klíčových slov. V případě, že by pak takový produkt přestal splňovat inzerentem definované podmínky (nebude na skladě, poklesne jeho cena), sestava s produktem se pozastaví a inzerent zaplatí za 1 aktualizovanou (pozastavenou) sestavu.
To nejlepší na závěr
Až do konce tohoto roku (přesněji do půlnoci 31.12. 2015) jsou exporty do Google AdWords z nástroje ppcHIT pro všechny uživatele zcela zdarma. V ppcHITu sice uvidíte statistiky aktualizací i informaci o ceně, kterou byste zaplatili, kdybychom vám nedali tento vánoční dárek.
Od Nového roku 2016 bude použití ppcHITu zpoplatněno kreditem z Peněženky nebo vám jej přičteme k faktuře, pokud využíváte zpětnou fakturaci. Při obou způsobech budou částky za prokliky a využití ppcHITu rozdělené.
Vyzkoušejte možnosti, které ppcHIT nabízí, dejte nám do komentářů na blogu nebo prostřednictvím formuláře pro zpětnou vazbu vědět, jak se vám s ním pracuje a co byste v něm ještě uvítali.
Přejeme vám, ať vám ppcHIT při výrobě produktových kampaní dobře slouží a šťastné a veselé!
Za celý tým Skliku Jirka Chomát a David Velechovský
Aktualizace – 22.12. 2015: Výhody bezplatného využití exportů do Google AdWords můžete využívat až do 5.1. 2016! Doufáme, že vás tento vánoční dárek potěší. Přejeme šťastné a veselé! – Tým Sklik