Společnost Seznam.cz zahájila spolupráci s tuzemskou neziskovou organizací Loono a zapojuje se do její aktuální kampaně „Sahám si na ně každý měsíc“. Ta upozorňuje na důležitost v oblasti prevence onkologických onemocnění u žen a můžu. Cílem je naučit mladé lidi odhalit včas pravidelným a správným samovyšetřováním rakovinu prsou a varlat. Jednička českého internetu podporuje aktivity sjednocené pod oficiálním hashtagem #prsakoule jak prostřednictvím mediální kampaně, tak v rámci interní komunikace.
Seznam.cz rozšiřuje charitativní spolupráci. Ke stávajícím partnerům, jimž dlouhodobě poskytuje podporu a mezi něž patří Nadace Terezy Maxové dětem, Zdravotní klaun, Linka bezpečí, Bílá pastelka, Dětský čin roku, ADRA a středisko Teiresiás, přibyla nezisková organizace Loono.
„Neotřelý přístup, se kterým Loono pojímá prevenci rakoviny, a boří při něm bariéry studu a předsudků, je nám blízký. Inovace a otevřená, neformální komunikace je to, na čem stavíme firemní hodnoty i my. Navíc se jedná o tuzemskou neziskovou organizaci, takže finanční prostředky, jež získává ze své činnosti, slouží k šíření osvěty v Česku, kde je karcinom prsu nejčastějším zhoubným onemocněním a karcinom prostaty patří mezi nejčastější typ zhoubných onemocnění u mužů. A to je pro nás jako jedničku českého internetu a firmu zaměstnávající více než tisícovku lidí neméně podstatné,“ komentuje navázání nové spolupráce Táňa Lálová, PR specialistka společnosti Seznam.cz.
Nezisková organizace Loono se od května 2014 zaměřuje na vzdělávání v oblasti prevence rakoviny u žen i můžu a pomáhá nemocným a jejich rodinám. Impulsem k jejímu založení byla osobní zkušenost s onkologickým onemocněním jedné ze zakladatelek, čtyřiadvacetileté studentky medicíny Kateřiny Vackové, která se rozhodla o ni podělit. Spolu se studenty lékařských fakult, odbornými lékařskými garanty z oboru gynekologie, urologie i praktického lékařství a pod záštitou 1. lékařské fakulty Univerzity Karlovy v Praze pořádá vzdělávací workshopy.
„Na workshopech učíme, jak rozpoznat rakovinu nejrůznějších orgánů a připomínáme, kam chodit na preventivní kontroly. Návštěvníci si sami vyzkouší nahmatat bulky na modelech prsou a varlat a naučí se správnou techniku samovyšetřování. Věnujeme se také metodě partnerského vyšetřování – ve 30 procentech případů totiž objeví rakovinu prsu právě partner, učíme tedy i muže, jak správně vyšetřit ženská prsa a naopak ženy, jak vyšetřit varlata. Díky spolupráci se Seznam.cz můžeme šířit onkologickou osvětu efektivněji, a pomoci tak ještě více lidem,“ uvedla Kateřina Vacková, zakladatelka Loona.
Praktickou osvětu nově šíří i mezi zaměstnanci Seznam.cz a internetové televize Stream.cz. První ze série společně plánovaných aktivit byla návštěva mediček v pražské centrále společnosti, které se zúčastnili také šéfproducent internetové televize Stream.cz Lukáš Záhoř a reportér Janek Rubeš. Následovat budou výjezdy do regionálních poboček.
#loonogirls ve společnosti Seznam.cz. zleva: Šéfproducent internetové televize Stream.cz Lukáš Záhoř, reportér Janek Rubeš, PR specialistky Eva Albrechtová, Táňa Lálová. Fotografie ve větším rozlišení ke stažení
A kdo za Loono a #prsakoule kampaní stojí?
Pod projektem je podepsaná pětice kamarádů mediků, kteří nechtějí lidi jen léčit, ale vzdělávat je v oblasti prevence onkologických onemocnění. Kateřina, Soňa, Karolína a Lukáš učí spolu s dalšími #loonogirls správné (samo)vyšetřovací techniky pohlavních orgánů. Lada se stará, aby se o tématu psalo a mluvilo. Společně sní o tom, že změní svět k lepšímu.
Kampaň provází neotřelá komunikace – pomocí hashtagu #prsakoule se do konverzace na sociálních sítích může zapojit kdokoli.
Odbornými garanty jsou lékaři z oborů gynekologie, urologie i praktického lékařství. Záštitu převzala 1. LF UK, kde většina mediků a zdravotních sester z Loono studuje.
V oblasti prevence rakoviny proškolilo Loono od doby svého založení na vzdělávacích workshopech a kulturních akcí 3 811 lidí. Z toho 18 z nich si odhalilo rakovinu včas (nebo alespoň dříve).
V rámci programu Seznam Grant, který je určený výhradně pro zástupce neziskového sektoru, už darovala společnost Seznam.cz online reklamní prostor v celkové hodnotě 3 600 000 Kč. Nyní od ledna podpoří dalších 20 neziskových organizací.
Ceny soutěže Agenturní spolupráce roku udělované českou internetovou jedničkou Seznam.cz znají své vítěze. V kategorii Cross-mediální spolupráce roku se cenou pyšní agentura Mindsquared. Odborná porota ocenila její skvělou práci pro klienta Sazka. Nejvíce cen pak patří agenturní skupině Omnicom Media Group (OMG). Cena za cross-mediální spolupráci roku patří agentuře Mindsquared. Ta do komunikace zahrnula široké …
Česká internetová jednička Seznam.cz letos prostřednictvím nového programu Seznam Grant a svého reklamního systému Sklik poskytne prostor pro zviditelnění hned dvacítce neziskových organizací. Každá z nich bude mít možnost po celý rok využívat reklamní prostor v hodnotě 10 000 Kč měsíčně. Celkem tedy podpora jednomu subjektu činí 120 000 Kč. Do projektu se mohou zapojit …
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.