Tvorbou strategie za obchodní oddělení na poli RTB se nově ve společnosti Seznam.cz zabývá Filip Hromek z pozice Manager RTB. A protože Seznam.cz vnímá programatickou reklamu jako důležitou součást svého budoucího úspěchu, otevřel navíc novou pracovní pozici ve svém Business Development oddělení. Tu obsadil Martin Švarc.
Filip Hromek se RTB věnuje od roku 2012, kdy obsluhoval jedny z prvních kampaní pro zadavatele na českém trhu. Většinu zkušeností získal v mediální agentuře Adexpres.com, kde působil posledních 5 let. Zde se z pozice Media Planner, přes pozici Project Manager vypracoval na Head of Programmatic Trading. Před svým nástupem na pozici Manager RTB společnosti Seznam.cz se věnoval především testování nových technologií a návrhu RTB strategií pro klienty jako jsou Sazka, UPC, Mercedes Benz nebo HUDY Sport. Dlouhodobě pracoval především s technologickými platformami Adform, DoubleClick, AppNexus a DataXu. Svůj volný čas věnuje potápění a cestování. V Seznam.cz pracuje na tvorbě strategie programatické reklamy a na identifikaci a vytěžování poptávky po nákupu prostřednictvím RTB.
Martin Švarc, posila Business Development oddělení, působil před příchodem do společnosti Seznam.cz postupně jako Commercial Director v Adform a poté jako Chief Commercial Officer v Brand Embassy. Předtím čerpal zkušenosti hlavně během působení v Havas Worldwide Digital. Martina baví jeho vlastní dcera a fotografování. Rád také tráví víkendy na chalupě a kole. V Seznam.cz se, na rozdíl od Filipa Hromka, zabývá budoucím vývojem programatické reklamy, a to až s výhledy na rok 2020.
Seznam.cz obsadil nově vytvořenou pracovní pozici pod názvem DMP (Data Management Platform) Manager. Nastoupil na ni Jakub Novotný, jehož primárním úkolem je rozvoj strategie v oblasti monetizace firemních datových zdrojů. Jedním z letošních cílů tuzemské internetové jedničky je totiž spojení stávajících reklamních systémů do jednoho celku, jehož součástí bude také interní platforma na správu a flexibilnější …
Zkušený obchodník Vít Fiala bude od ledna 2021 opět zastávat pozici zástupce obchodního ředitele české internetové jedničky Seznam.cz. V týmu Tomáše Búřila se bude věnovat obchodnímu rozvoji největších inzerentů, cross-mediálního portfolia a speciálních projektů.
Od začátku března dojde k několika změnám na ředitelských pozicích české internetové jedničky Seznam.cz. Obchodní oddělení se po odchodu Martina Švarce rozdělí na dvě divize, které povedou Tomáš Búřil a Jan Čekal. Igor Kalaš se stane ředitelem Business Developmentu, přičemž jeho dosavadní agenda se rozdělí mezi Ivana Mikulu, ředitele Televize Seznam, a Jakuba Ungera, ředitele …
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.