Filip Hromek a Martin Švarc se nově starají o RTB a budoucí vývoj Programmatic v Seznam.cz

1. prosince 2015

Tvorbou strategie za obchodní oddělení na poli RTB se nově ve společnosti Seznam.cz zabývá Filip Hromek z pozice Manager RTB. A protože Seznam.cz vnímá programatickou reklamu jako důležitou součást svého budoucího úspěchu, otevřel navíc novou pracovní pozici ve svém Business Development oddělení. Tu obsadil Martin Švarc.

Filip Hromek se RTB věnuje od roku 2012, kdy obsluhoval jedny z prvních kampaní pro zadavatele na českém trhu. Většinu zkušeností získal v mediální agentuře Adexpres.com, kde působil posledních 5 let. Zde se z pozice Media Planner, přes pozici Project Manager vypracoval na Head of Programmatic Trading. Před svým nástupem na pozici Manager RTB společnosti Seznam.cz se věnoval především testování nových technologií a návrhu RTB strategií pro klienty jako jsou Sazka, UPC, Mercedes Benz nebo HUDY Sport. Dlouhodobě pracoval především s technologickými platformami Adform, DoubleClick, AppNexus a DataXu. Svůj volný čas věnuje potápění a cestování. V Seznam.cz pracuje na tvorbě strategie programatické reklamy a na identifikaci a vytěžování poptávky po nákupu prostřednictvím RTB. 

image

Fotografie Filipa Hromka ke stažení.

Martin Švarc, posila Business Development oddělení, působil před příchodem do společnosti Seznam.cz postupně jako Commercial Director v Adform a poté jako Chief Commercial Officer v Brand Embassy. Předtím čerpal zkušenosti hlavně během působení v Havas Worldwide Digital. Martina baví jeho vlastní dcera a fotografování. Rád také tráví víkendy na chalupě a kole. V Seznam.cz se, na rozdíl od Filipa Hromka, zabývá budoucím vývojem programatické reklamy, a to až s výhledy na rok 2020.  

image

Fotografie Martina Švarce ke stažení. 

Simona 

image
Sdílet na sítích