O rozvoj strategie v oblasti monetizace dat se v Seznam.cz nově stará Jakub Novotný

23. února 2017

Seznam.cz obsadil nově vytvořenou pracovní pozici pod názvem DMP (Data Management Platform) Manager. Nastoupil na ni Jakub Novotný, jehož primárním úkolem je rozvoj strategie v oblasti monetizace firemních datových zdrojů. Jedním z letošních cílů tuzemské internetové jedničky je totiž spojení stávajících reklamních systémů do jednoho celku, jehož součástí bude také interní platforma na správu a flexibilnější segmentaci dat sloužících k přesnější profilaci cílových publik. Seznam.cz si od tohoto kroku slibuje posílení v oblasti nabídky cíleného reklamního prostoru a jeho následného prodeje.

Jakub Novotný nastoupil do Seznam.cz na nově otevřenou pozici nazvanou DMP Manager do oddělení cílené reklamy. Jeho úkolem je práce na rozvoji strategie v oblasti monetizace dat, a to zejména ve spolupráci s produktovým a RTB (Real Time Bidding) oddělením.

image

Fotka Jakuba Novotného ke stažení ve větším rozlišení

„Seznam.cz aktuálně pracuje na tom, aby spojil stávající reklamní systémy Advert a Sklik do jednoho sytému, jehož součástí bude i nová platforma pro správu dat, tzv. Data Management Platform (DMP). Díky ní budeme efektivněji řídit profilaci uživatelského chování pro display reklamu v rámci portfolia webů Seznam.cz i pro programatický nákup v partnerské síti Sklik. Od tohoto kroku si slibujeme flexibilnější segmentaci dat, kterou postupně využijeme pro rozvoj behaviorálního cílení. V letošním roce navážeme také několik partnerství. Plánujeme spolupráci s externím DMP partnerem, s jehož pomocí chceme posílit pozici Seznam.cz v programatickém prodeji, a spolupráce v oblasti cross device, od kterých očekáváme efektivnější cílení na mobilní zařízení nebo také rozvoj retargetingu v Skliku,“ vysvětluje Ondřej Krišica, manažer oddělení reklamy, do jehož týmu spadá i nově přijatý Jakub Novotný.

Jakub Novotný pracuje v oboru internetové reklamy a online marketingu téměř 10 let. Své zkušenosti získával jako obchodník ve vydavatelství Computer Press nebo jako Account Manager v agentuře Acomware. Posledních pět let působil ve společnosti Adform, kde se staral o rozvoj spolupráce s klienty a agenturami. Součástí jeho hlavní pracovní náplně byla edukace klientů v oblasti ad servingu, RTB a DMP. Klientům, jako například Vodafone, UPC, CZC, Adexpres či Red media, pomáhal také s implementací potřebných kódů na web, se strategií měření a vyhodnocování kampaní, s možnostmi cílení a s využíváním všech funkcí systému Adform jako jsou rich media formáty nebo dynamický retargeting.

Simona Pecková, PR specialistka

image
Sdílet na sítích