Seznam.cz zviditelní prostřednictvím dvou reklamních spotů, boxíku s vánoční inspirací na domovské stránce, ale také bannerů, PPC a rádií výběr dárků přímo ze Seznam.cz Vyhledávání a svou službu Zboží.cz. Kampaň, která byla spuštěna k vánočnímu nakupování, oslovuje nejen nerozhodnuté nakupující, ale i ty, kteří mají dárky pro své nejbližší už promyšlené.
S vánoční kampaní společnosti Seznam.cz se lidé setkají na různých místech internetu a v médiích. Na domovské stránce Seznam.cz je čeká boxík nazvaný Vánoční inspirace,ve kterém je možné si přímo vybrat populární produkty letošní sezóny podle toho, komu je dárek určen. Možností je hned několik. Namátkou vyberme například pro ni, pro něj, nebo také tchýni či šéfovi. Mnohem širší výběr je pak možný přímo na službě Zboží.cz, kam odkazuje boxík Vánoční inspirace. Zboží.cz se před Vánoci proměnilo tak, aby si lidé mohli dárky pohodlně a rychle vybrat. K ruce jim je v chatovacím okně i živý Dárkový rádce, který má o nabízeném sortimentu Zboží.cz detailní přehled.
new StreamEmbedBuilder(„streamemb10008350“, 10008350);
Vánoční nakupování propaguje Seznam.cz i prostřednictvím dvou reklamních spotů. „V prvním spotu ukazujeme těm, kteří mají dárky již promyšlené, že hledání na Seznam.cz může být nejrychlejší cesta k nákupu. Stačí vybraný produkt naťukat do vyhledávání a hned vidíte, v jakých obchodech je k mání a za kolik,“ vysvětluje podstatu kampaně na nové produktové inzeráty, které jsou lidem představeny pomocí užitku, který jim přináší, Pavel Snížek, manažer produktové komunikace Seznam.cz.
„Když nevíte, čím potěšit pod stromečkem, mrkněte na Seznam.cz. Najdete tu inspiraci, co darovat dětem, babičce nebo celé rodině,“ zní z druhého spotu, který se společně s ostatními formáty kampaně zaměřuje zase na ty, co teprve vánoční inspiraci hledají. Oba reklamní spoty, ve kterých je využito partnerství se společností Samsung, jsou k vidění na kanálech Prima Group a Nova Group do 15. prosince. Jejich produkci zajistila agentura Eallin.
Reklama na vánoční inspiraci společnosti Seznam.cz se bude lidem objevovat také ve formě bannerů a PPC a uslyší ji v regionálních rádiích šestkrát až osmkrát denně do 20. prosince.
Listopad pro mnohé představuje čas, kdy pořizují adventní kalendáře svým blízkým. Zatímco děti ocení tradičně čokoládové, dospělí budou mít radost spíše z něčeho nápaditějšího. Podle dat Seznam.cz Vyhledávání a nákupního srovnávače Zboží.cz jsou hitem letošního roku vedle čokoládových kalendářů také čajové, kosmetické nebo alkoholové. Do větší obliby se ale dostávají také ty s erotickou tématikou, zájem o ně je letos dvakrát vyšší než loni.
12. listopadu 2024 rozšíříme technologii měření konverzí Skliku a Zboží.cz. Systém zvládne doměřit více konverzí a budete tak mít přesnější přehled o výkonu vašich kampaní na Seznamu a jeho partnerské síti. V čem změna spočívá a jak se projeví ve vašem účtu?
Po nedávném souhrnu novinek přinášíme přehled nových kategorií, nově založených či upravených parametrů a dalších změn, ke kterým došlo v říjnu roku 2024.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.