Nové kategorie a parametry na Zboží.cz od prosince 2024
Po nedávném souhrnu novinek přinášíme přehled nových kategorií, nově založených či upravených parametrů a dalších změn, ke kterým došlo v listopadu roku 2024.
Seznam.cz zviditelní prostřednictvím dvou reklamních spotů, boxíku s vánoční inspirací na domovské stránce, ale také bannerů, PPC a rádií výběr dárků přímo ze Seznam.cz Vyhledávání a svou službu Zboží.cz. Kampaň, která byla spuštěna k vánočnímu nakupování, oslovuje nejen nerozhodnuté nakupující, ale i ty, kteří mají dárky pro své nejbližší už promyšlené.
S vánoční kampaní společnosti Seznam.cz se lidé setkají na různých místech internetu a v médiích. Na domovské stránce Seznam.cz je čeká boxík nazvaný Vánoční inspirace, ve kterém je možné si přímo vybrat populární produkty letošní sezóny podle toho, komu je dárek určen. Možností je hned několik. Namátkou vyberme například pro ni, pro něj, nebo také tchýni či šéfovi. Mnohem širší výběr je pak možný přímo na službě Zboží.cz, kam odkazuje boxík Vánoční inspirace. Zboží.cz se před Vánoci proměnilo tak, aby si lidé mohli dárky pohodlně a rychle vybrat. K ruce jim je v chatovacím okně i živý Dárkový rádce, který má o nabízeném sortimentu Zboží.cz detailní přehled.
new StreamEmbedBuilder(„streamemb10008350“, 10008350);
Vánoční nakupování propaguje Seznam.cz i prostřednictvím dvou reklamních spotů. „V prvním spotu ukazujeme těm, kteří mají dárky již promyšlené, že hledání na Seznam.cz může být nejrychlejší cesta k nákupu. Stačí vybraný produkt naťukat do vyhledávání a hned vidíte, v jakých obchodech je k mání a za kolik,“ vysvětluje podstatu kampaně na nové produktové inzeráty, které jsou lidem představeny pomocí užitku, který jim přináší, Pavel Snížek, manažer produktové komunikace Seznam.cz.
„Když nevíte, čím potěšit pod stromečkem, mrkněte na Seznam.cz. Najdete tu inspiraci, co darovat dětem, babičce nebo celé rodině,“ zní z druhého spotu, který se společně s ostatními formáty kampaně zaměřuje zase na ty, co teprve vánoční inspiraci hledají. Oba reklamní spoty, ve kterých je využito partnerství se společností Samsung, jsou k vidění na kanálech Prima Group a Nova Group do 15. prosince. Jejich produkci zajistila agentura Eallin.
Reklama na vánoční inspiraci společnosti Seznam.cz se bude lidem objevovat také ve formě bannerů a PPC a uslyší ji v regionálních rádiích šestkrát až osmkrát denně do 20. prosince.
Markéta