Cílení na zájmy o koupi s Mall.cz – případová studie

8. dubna 2016

Hledáte účinný způsob, jak oslovit uživatele v obsahové síti Sklik? Máme pro vás řešení! Sklik nabízí cílení na zájmy o koupi, díky čemuž oslovíte uživatele v poslední fázi nákupního procesu.

Tento způsob cílení jsme využili i u internetového obchodu Mall.cz. Napříč všemi kampaněmi cílenými na zájmy o koupi jsme dosáhli o 20 % nižší hodnoty PNO oproti původnímu cíli. Nejvýkonnější sestava ve srovnání s vyhledávací sítí dosáhla lepších výsledků PNO a nižší ceny za proklik.  Konverzní poměr kampaně cílené na zájmy o koupi byl srovnatelný s konverzním poměrem retargetingové kampaně.

Zopakujme si krátce obecná doporučení pro získání maxima ze zájmového cílení v Skliku

  • K jednotlivým zájmům napište inzeráty, které zájmu a produktům na cílové stránce odpovídají. Obecné inzeráty mívají nízkou míru prokliku i nižší konverzní poměr.
  • Využijte i bannerů – dle interních dat spol. Seznam.cz tvoří podíl zobrazení bannerů v obsahové síti Skliku více než 30 %.
  • Upravujte cenové nabídky dle dosahovaného výkonu – zvýšení CPCmax u sestav s nízkým PNO zvýší objem impresí a přinese nové objednávky, snížení CPCmax s podprůměrným výkonem naopak sníží náklad na získání jedné objednávky.
  • Zvyšte efektivitu a vylučte zobrazování stávajícím zákazníkům.

Oslovte tedy i Vy potenciální zákazníky, kteří aktivně hledají a zvažují zakoupení sortimentu, který nabízíte! Tipy, jak dobře nastavit cílení na zájmy o koupi i ve vaší kampani, naleznete v následující případové studii (PDF, 1,2 MB).

pripradova_studie_mallcz

Za celý tým Skliku Michaela Dobešová

Sdílet na sítích