Dnes jsme nasadili první úpravu šablon Sklik Partner, která usnadní umístění Sklikových ploch do responzivních stránek. Sklikové plochy nyní nově přizpůsobí rozměr tak, jak to vyžaduje rozlišení stránky, a zmenšují se spolu s ním se zachováním poměru stran.
Novinkou reagujeme na každoročně rostoucí podíl uživatelů přistupujících na weby z mobilních zařízení. V srpnu 2015 bylo podle dat SPIRu 1,5 mil. stránek webů zapojených do Netmonitoru. Jde o 21% podíl. Právě proto je s mobilními zařízeními nutné při umísťování reklamních ploch vždy počítat.
Podívejte se na video, jak nová úprava šablon funguje.
Další tipy pro zvýšení výnosu z mobilních zařízení?
Aby vaše stránky dokázaly vydělat ještě více peněz, doporučujeme věnovat se i dalším krokům.
- Dívejte se na mobilní zařízení zcela separátně a navrhujte rozmístění šablon nezávisle na desktopové verzi.
- Identifikujte, z jakého typu zařízení uživatel na web přistupuje, a podle toho mu nabídněte rozvržení reklamních ploch. Nebojte se některé šablony přidat a naopak další formáty v takovém případě vůbec nezobrazit. Díky tomuto kroku dokážete zvolit takové formáty reklamy, které jsou na mobilních zařízeních výkonnější, a eliminovat ty, které zde nefungují.
- Pokud je to technicky možné, vytvořte pro každé zařízení v rozhraní Skliku nový reklamní kód. Můžete tak zařízení měřit odděleně a na základě těchto měření i plochy efektivněji optimalizovat.
Plochy vhodné pro mobilní zařízení: 300×250, 300×300, 250×250, 320×100, 320×50
V případě, že budete potřebovat rozmístění reklamních formátů konzultovat, napište nám na email sklik.partner@firma.seznam.cz. Rádi vám pomůžeme.
Za celý tým Skliku Tomáš Barták