2. 5. 2016

Reklamní plochy Sklik si nyní poradí s responzivními weby

Dnes jsme nasadili první úpravu šablon Sklik Partner, která usnadní umístění Sklikových ploch do responzivních stránek. Sklikové plochy nyní nově přizpůsobí rozměr tak, jak to vyžaduje rozlišení stránky, a zmenšují se spolu s ním se zachováním poměru stran.

Novinkou reagujeme na každoročně rostoucí podíl uživatelů přistupujících na weby z mobilních zařízení. V srpnu 2015 bylo podle dat SPIRu 1,5 mil. stránek webů zapojených do Netmonitoru. Jde o 21% podíl. Právě proto je s mobilními zařízeními nutné při umísťování reklamních ploch vždy počítat.



Podívejte se na video, jak nová úprava šablon funguje.

Další tipy pro zvýšení výnosu z mobilních zařízení?

Aby vaše stránky dokázaly vydělat ještě více peněz, doporučujeme věnovat se i dalším krokům.

  • Dívejte se na mobilní zařízení zcela separátně a navrhujte rozmístění šablon nezávisle na desktopové verzi.
  • Identifikujte, z jakého typu zařízení uživatel na web přistupuje, a podle toho mu nabídněte rozvržení reklamních ploch. Nebojte se některé šablony přidat a naopak další formáty v takovém případě vůbec nezobrazit. Díky tomuto kroku dokážete zvolit takové formáty reklamy, které jsou na mobilních zařízeních výkonnější, a eliminovat ty, které zde nefungují.
  • Pokud je to technicky možné, vytvořte pro každé zařízení v rozhraní Skliku nový reklamní kód. Můžete tak zařízení měřit odděleně a na základě těchto měření i plochy efektivněji optimalizovat.

Plochy vhodné pro mobilní zařízení: 300×250, 300×300, 250×250, 320×100, 320×50

V případě, že budete potřebovat rozmístění reklamních formátů konzultovat, napište nám na email sklik.partner@firma.seznam.cz. Rádi vám pomůžeme.

Za celý tým Skliku Tomáš Barták