Seznam.cz propaguje Sreality.cz multikanálovou kampaní, která je svým objemem největší kampaní na tuto službu v posledních třech letech. Sponzorské spoty na stanicích Nova Group a Prima Group, PPC a videoreklamu, doplnila také reklama v rádiích a regionálně zaměřené billboardy.
Realitní trh se v minulém roce hodně zahříval – lidé více investovali a stejně tak prodávali a pronajímali své byty rychleji. I letos tyto trendy akcelerují. Proto se společnost Seznam.cz rozhodla zvýšený zájem o bydlení využít, a od dubna do června upozorňuje nejen na možnosti, které nejoblíbenější realitní server nabízí, ale i na svou novou, v březnu spuštěnou aplikaci. Tu si k dnešnímu dni stáhlo do svých mobilů přes 20 tisíc lidí.
Součástí multikanálové kampaně Sreality.cz jsou bigboardy umístěné v sedmi krajích České republiky. Jejich jednoduchá grafika dává prostor jasnému a regionálně cílenému sdělení, které vychází z dat služby. Díky tomu se například lidé z Teplic dovědí, že zpravidla za tři měsíce prodají přes www.sreality.czv Teplicích malý byt. Vybrány byly ty kraje, kde není realitní trh ve srovnání například s hlavním městem nejživější a kde jsou lidé stále hodně zvyklí prodávat a nabízet reality spíše přes své známé a nahodile umisťovat inzeráty třeba na sociální sítě. Jedná se konkrétně o Jihočeský, Královehradecký, Karlovarský, Středočeský, Pardubický, Plzeňský a Ústecký kraj. Kampaň na Sreality.cz zaznamenají lidé v Praze i v regionech také díky rádio spotům vysílaným celorepublikově v regionálních a lokálních rozhlasových stanicích sítě MMS Radio Network. Třem spotům zaměřeným na domy, byty a obecně na službu Sreality.cz propůjčil hlas herec Jan Zadražil.
Společnost Seznam.cz, která si koncepty a konkrétní návrhy kampaně tvoří in-house, spolupracuje s produkční agenturou Eallin. Ta podle jejího zadání točí televizní a rádiové spoty. Od dubna do května mohli diváci na stanicích Nova Group a Prima Group zahlédnout postupně nasazené sponzorské televizní spoty (první i druhý spot k vidění na Stream.cz). Desetivteřinové animované spoty s čtyřnohým maskotem jménem Krasty byly k vidění zejména v hlavních vysílacích časech – například před krimi seriály TV Nova či pořadem Show Jana Krause na Primě.
Samozřejmostí kampaně na Sreality.cz je PPC reklama a sedmivteřinový reklamní spot objevující se jako pre-roll a post-roll na Novinky.cz. V dubnu se vydal Sreality.cz propagovat i osobně manažer služby – Michal Zadák. Ve dvou rozhovorech ve Snídani s Novou a v reportáži pořadu Rady ptáka Loskutáka hovořil o aktuálním vývoji realitního trhu i o tom, jaké trendy letos můžeme ještě očekávat.
Zájem o chaty a chalupy byl na největším tuzemském realitním portále Sreality.cz v době koronavirové pandemie enormní. Tato doba je ale pryč a poptávka měřená počtem vyhledávacích dotazů se letos zatím drží i níže než v loňském roce. V meziročním srovnání došlo od začátku letošního roku k poklesu o 8 %. Na trhu pravděpodobně stále …
Na největším tuzemském portále Sreality.cz byl dlouhodobě větší zájem o domy v zahraničí než o byty. Letos v březnu ale došlo ke změně a Češi nově preferují spíš byty. Nejvíc je zajímají lokality ve Španělsku, Chorvatsku a Itálii. Zájem o zahraniční nemovitosti je navzdory nedávné situaci na hypotečním trhu konstantní. Nejoblíbenějšími destinacemi z hlediska vyhledávání …
Ve světě realitních transakcí je aktuálně velkým a kontroverzním tématem flipování nemovitostních podílů. Zřejmě v souvislosti se zájmem o koupi podílů o ně stoupá zájem i na realitním portále Sreality.cz. Od podzimu roku 2022 je možnost vyhledávat přímo nabídky na prodej podílů různých typů nemovitostí. „Ačkoliv poptávka měřená počtem vyhledávacích dotazů přímo po podílech zatím …
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.