Seznam.cz propaguje Sreality.cz multikanálovou kampaní, která je svým objemem největší kampaní na tuto službu v posledních třech letech. Sponzorské spoty na stanicích Nova Group a Prima Group, PPC a videoreklamu, doplnila také reklama v rádiích a regionálně zaměřené billboardy.
Realitní trh se v minulém roce hodně zahříval – lidé více investovali a stejně tak prodávali a pronajímali své byty rychleji. I letos tyto trendy akcelerují. Proto se společnost Seznam.cz rozhodla zvýšený zájem o bydlení využít, a od dubna do června upozorňuje nejen na možnosti, které nejoblíbenější realitní server nabízí, ale i na svou novou, v březnu spuštěnou aplikaci. Tu si k dnešnímu dni stáhlo do svých mobilů přes 20 tisíc lidí.
Součástí multikanálové kampaně Sreality.cz jsou bigboardy umístěné v sedmi krajích České republiky. Jejich jednoduchá grafika dává prostor jasnému a regionálně cílenému sdělení, které vychází z dat služby. Díky tomu se například lidé z Teplic dovědí, že zpravidla za tři měsíce prodají přes www.sreality.czv Teplicích malý byt. Vybrány byly ty kraje, kde není realitní trh ve srovnání například s hlavním městem nejživější a kde jsou lidé stále hodně zvyklí prodávat a nabízet reality spíše přes své známé a nahodile umisťovat inzeráty třeba na sociální sítě. Jedná se konkrétně o Jihočeský, Královehradecký, Karlovarský, Středočeský, Pardubický, Plzeňský a Ústecký kraj. Kampaň na Sreality.cz zaznamenají lidé v Praze i v regionech také díky rádio spotům vysílaným celorepublikově v regionálních a lokálních rozhlasových stanicích sítě MMS Radio Network. Třem spotům zaměřeným na domy, byty a obecně na službu Sreality.cz propůjčil hlas herec Jan Zadražil.
Společnost Seznam.cz, která si koncepty a konkrétní návrhy kampaně tvoří in-house, spolupracuje s produkční agenturou Eallin. Ta podle jejího zadání točí televizní a rádiové spoty. Od dubna do května mohli diváci na stanicích Nova Group a Prima Group zahlédnout postupně nasazené sponzorské televizní spoty (první i druhý spot k vidění na Stream.cz). Desetivteřinové animované spoty s čtyřnohým maskotem jménem Krasty byly k vidění zejména v hlavních vysílacích časech – například před krimi seriály TV Nova či pořadem Show Jana Krause na Primě.
Samozřejmostí kampaně na Sreality.cz je PPC reklama a sedmivteřinový reklamní spot objevující se jako pre-roll a post-roll na Novinky.cz. V dubnu se vydal Sreality.cz propagovat i osobně manažer služby – Michal Zadák. Ve dvou rozhovorech ve Snídani s Novou a v reportáži pořadu Rady ptáka Loskutáka hovořil o aktuálním vývoji realitního trhu i o tom, jaké trendy letos můžeme ještě očekávat.
Z analýzy portálu Sreality.cz* vyplývá, že sdílení vícepokojového bytu několika studenty či pronájem samostatně inzerovaných pokojů je pro studenty výrazně levnější variantou nájemního bydlení než pronájem malého bytu či garsoniéry. Situace ve městech, ve kterých sídlí veřejné vysoké školy, se značně liší, pokud jde o výši nájemního bydlení. Nejlevněji vychází pronájem ke sdílenému bydlení v …
Ve druhém čtvrtletí roku 2025 byly nabídkové ceny středně velkých starších bytů* v České republice o 16 % vyšší než ve stejném období roku předcházejícího. V posledních šesti měsících je tak tempo zdražování bytů na českém realitním trhu stabilní. Vyplývá to z aktuálních dat portálu Sreality.cz a Indexu Sreality.cz, který sleduje vývoj nabídkových cen bytů …
Nájemní i prodejní ceny starších bytů* střední velikosti v celé Praze i v jejích všech deseti obvodech** meziročně podražily. V prvním čtvrtletí roku 2025 jste mohli byt v Praze koupit o 16 % dráže než ve stejném období předchozího roku. Za pronájem bytu jste zaplatili zhruba o desetinu více. Kdo chce investovat do vlastního co …
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.