22. 6. 2016

Seznam.cz propaguje Sreality.cz. Zabydlel se i v krajích

Seznam.cz propaguje Sreality.cz multikanálovou kampaní, která je svým objemem největší kampaní na tuto službu v posledních třech letech. Sponzorské spoty na stanicích Nova Group a Prima Group, PPC a videoreklamu, doplnila také reklama v rádiích a regionálně zaměřené billboardy. 

Realitní trh se v minulém roce hodně zahříval – lidé více investovali a stejně tak prodávali a pronajímali své byty rychleji. I letos tyto trendy akcelerují. Proto se společnost Seznam.cz rozhodla zvýšený zájem o bydlení využít, a od dubna do června upozorňuje nejen na možnosti, které nejoblíbenější realitní server nabízí, ale i na svou novou, v březnu spuštěnou aplikaci. Tu si k dnešnímu dni stáhlo do svých mobilů přes 20 tisíc lidí.

Součástí multikanálové kampaně Sreality.cz jsou bigboardy umístěné v sedmi krajích České republiky. Jejich jednoduchá grafika dává prostor jasnému a regionálně cílenému sdělení, které vychází z dat služby. Díky tomu se například lidé z Teplic dovědí, že zpravidla za tři měsíce prodají přes www.sreality.cz v Teplicích malý byt. Vybrány byly ty kraje, kde není realitní trh ve srovnání například s hlavním městem nejživější a kde jsou lidé stále hodně zvyklí prodávat a nabízet reality spíše přes své známé a nahodile umisťovat inzeráty třeba na sociální sítě. Jedná se konkrétně o Jihočeský, Královehradecký, Karlovarský, Středočeský, Pardubický, Plzeňský a Ústecký kraj. Kampaň na Sreality.cz zaznamenají lidé v Praze i v regionech také díky rádio spotům vysílaným celorepublikově v regionálních a lokálních rozhlasových stanicích sítě MMS Radio Network. Třem spotům zaměřeným na domy, byty a obecně na službu Sreality.cz propůjčil hlas herec Jan Zadražil.

image

Ilustrační obrázek bigboardu (ke stažení).

Společnost Seznam.cz, která si koncepty a konkrétní návrhy kampaně tvoří in-house, spolupracuje s produkční agenturou Eallin. Ta podle jejího zadání točí televizní a rádiové spoty. Od dubna do května mohli diváci na stanicích Nova Group a Prima Group zahlédnout postupně nasazené sponzorské televizní spoty (první i druhý spot k vidění na Stream.cz). Desetivteřinové animované spoty s čtyřnohým maskotem jménem Krasty byly k vidění zejména v hlavních vysílacích časech – například před krimi seriály TV Nova či pořadem Show Jana Krause na Primě.

Samozřejmostí kampaně na Sreality.cz je PPC reklama a sedmivteřinový reklamní spot objevující se jako pre-roll a post-roll na Novinky.cz. V dubnu se vydal Sreality.cz propagovat i osobně manažer služby – Michal Zadák. Ve dvou rozhovorech ve Snídani s Novou a v reportáži pořadu Rady ptáka Loskutáka hovořil o aktuálním vývoji realitního trhu i o tom, jaké trendy letos můžeme ještě očekávat.

Markéta

image