Pokud hledáte, jak obohatit svoje retargetingové kampaně, můžete se inspirovat naším případem z praxe. Klient se rozhodl podpořit začátek školního roku akcí na dětské batohy. A protože chtěl odměnit i maminky, které toho mají v tomto období opravdu hodně, dal slevu také na kabelky a tašky pro ženy. Tento banner cílil pomocí zájmů v kombinaci s vyloučením mužů.
Pro maximální využití potenciálu zvolil klient storytelling. Jeho cílem bylo připomenout se všem lidem, kteří skrze banner přišli na web, ale nenakoupili, a nabídnout jim nějaké další argumenty ke koupi.
Sklik totiž umožňuje vytvářet retargetingové seznamy nejen podle definice URL adresy webu, ale například podle UTM parametrů reklamy. V tomto případě klient vybral část názvu banneru ZpetDoSkoly_8_2017_970x210.jpg. Vytvářel tedy retargetingový seznam obsahující uživatele, kteří se skrze tento akční banner Skliku proklikli.
Protože klient nechtěl, aby reklamu viděli lidé, kteří již v poslední 7 dnech nakoupili, vytvořil kombinaci pracující se seznamem ZpetDoSkoly a vylučující seznam Nakoupili (7).
Zde se pak testoval výkon jak textových reklam, tak bannerů. Zda lidem nabídnete ještě větší slevu, protože víte, že už jednou na váš banner s touto akcí kliknuli, nebo je nalákáte pomocí zajímavě napsané reklamy, je už jen na vás. Nenechávejte si utíkat potenciální zákazníky v průběhu nákupního procesu mezi prsty. Využijte pokročilé retargetingové metody.