Jak správně nastavit své výkonnostní kampaně

12. prosince 2016

Společnost Justo využívala na Firmy.cz placenou podobu firemních profilů. V srpnu 2016 nás klient oslovil s tím, že by rád zefektivnil nastavení kampaní.

S klientem jsme se dohodli na úpravě kampaně. Kampaň měla působit lokálně, abychom podpořili všechny pobočky klienta v jednotlivých městech ČR. Cílem tedy bylo navýšit počet objednávek.

Během nastavování je třeba dodržet několik základních pravidel:

1. Vyberte kvalitní úvodní fotografii firemního zápisu.

2. Do popisu činnosti firmy zakomponujte smysluplně do vět nejdůležitější vyhledávací dotazy.

3. Zvolte si pobočku, která se bude zobrazovat při nelokalizovaných dotazech jako jediná v ČR – s ohledem na množství potenciálních zákazníků v městě, kde pobočka sídlí.

4. Stejně jako v ČR vydáváme pouze jednu pobočku s nejvyšší denní investicí i v jednotlivých krajích, proto je důležité, aby měla nejvyšší denní rozpočet nastaven hlavní pobočka v kraji.

5. Na všechny pobočky firmy přidejte všechny kategorie, které souvisejí s vaším oborem činnosti.

6. Nastavte aukci dle rozpočtu od nejnavštěvovanějších kategorií po nejméně navštěvované tak, abyste dosáhli požadovaných pozic.

7. Do sledovaných klíčových slov přidejte nejvyhledávanější slova související s vaším oborem.

8. Ověřte, na jaké pozici se na tato klíčová slova zobrazujete. Pokud zatím nedosahujete požadovaných pozic, navyšte aukci v nejnavštěvovanějších kategoriích, které klíčové slovo ovlivňují.

9. Pokud vám to dovoluje váš rozpočet, dostaňte svoji firmu do vyhledávání Seznam.cz a na hlavní stranu Seznam.cz. Budete tak cílit na větší počet zákazníků a zároveň propagovat svou značku.

Jaké výsledky klientovi celá kampaň dopadla se můžete dočíst v naší nové případové studii.

Sdílet na sítích