20. 4. 2017

Sklik podporuje vzdělání studentů a odborné veřejnosti

V současné době je online marketing jedno z nejrychleji rostoucích odvětví. V řadách studentů a absolventů je o něj velký zájem. Proto nám dává smysl zapojit se do množství projektů, kde jim nabízíme získat zkušenosti a praxi na reálných klientech. To je za nás pro budoucí uplatnění na trhu práce nebo pro posunutí svých stávajících projektů to nejcennější.

Sklik studentská kampaň

Studenti v týmech mají k dispozici kredit 4 000 Kč a pod dohledem zkušených mentorů z Sklik.cz soutěží o nejlepší PPC kampaň. Sklik studentská kampaň běží po celé ČR.

Sklik studentská kampaň 2017

Sklik studentská kampaň, soutěž pro studenty o nejlepší PPC kampaň v Skliku, odstartovala 22. února. Zapojeni jsou studenti z 11 vysokých škol po celé ČR. Máme za sebou první workshopy, kde studenti nasbírali vědomosti a můžou se pustit do správy reálných účtů vybraných klientů. #ssk2017

Zveřejnil(a) Sklik.cz dne 8. březen 2017

 

Do soutěže je zapojeno formou partnerství 6 vysokých škol. Všem tímto velice děkujeme za podporu a společný cíl – dostat mezi studenty více praxe.

>>> Chci se dozvědět více o SSK

„Od studentů máme na Sklik studentskou kampaň velice kladný ohlas. Během semestru zapojujeme studenty také do Google Online Marketing Challenge, kde ovšem nejsou studenti tak aktivní z důvodu neosobní komunikace na úrovni celé hry. Za největší přidanou hodnotu považuji doprovodné přednášky a workshopy od organizátorů Sklik studentské kampaně, kde zkušení optlimalizátoři předávají své znalosti a je zde prostor na diskuzi, což je podstatou workshopů, které mají jak teoretický, tak praktický význam,” popisuje dojmy ze soutěže Ing. Ladislav Pilař, MBA, PhD. z Katedry řízení, Provozně ekonomické fakulty ČZU.

DigiCamp

Díky podpoře Skliku mají účastníci DigiCampu možnost pracovat na reálných kampaních s kreditem 4 000 Kč. DigiCamp je komplexním výcvikem digitálního marketingu. Témata se týkají nejen PPC, ale také analytiky nebo sociálních sítí. Řada přednášek probíhá přímo v Seznamu a některé vede odborník Skliku Marek Adamec.

>>> Chci se dozvědět více o Digicampu

„Vedle skvělé podpory, které se nám dostává, mají naši kempaři možnost doptat se přímo administrátorů Skliku na cokoli a kdykoli během kurzu a vždycky dostanou rychlou a fundovanou odpověď, což je pro pochopení on-line zásadní. Každý se učíme jiným způsobem i jinak rychle a bez toho by to nefungovalo. Seznam nám vychází vstříc ve všem myslitelném a nedokážeme si představit, jak by to mohlo fungovat lépe,” chválí si spolupráci zakladatel DigiCampu Jakub Chour.

Univerzita J. E. Purkyně v Ústní nad Labem

Sklik.cz je zapojen do předmětu Online marketing, kde naši konzultanti a PPC specialisti přednáší místo teorie praxi. Připojil se i kolega z nových médií, který mluvil o videoreklamě a contentu.

„Za spolupráci se Seznamem jsme velice vděční a ohlasy od studentů na přednášky jsou perfektní. Všichni byli nadšení a uvítali především to, že se dozví něco z praxe. Mě osobně se tato forma taky moc líbí. Doplňovat teoretické hodiny o lidi zvenku je určitě dobrá cesta,“ říká Lucie Povolná, odborná asistentka Katedry managementu.

Česká zemědělská univerzita v Praze

S ČZU spolupracuje Seznam.cz již řadu let. V poslední době naši spolupráci stále rozšiřujeme, přednášíme na nejrůznější témata připravená na míru jednotlivým předmětům.

Česká zemědělská univerzitaClick it

Studentská organizace, která se zabývá online marketingem. Spolupracujeme společně na workshopech a přednášíme na vysokých školách.

„Seznam.cz přistupuje ke spolupráci s Click it vždy aktivně a jednání jsou otevřená a vstřícná. Ze spolupráce Seznam.cz a Click it vzešla mimo jiné i Sklik studentská kampaň, která umožňuje vysokoškolským studentům, dnes již skoro po celé České republice, vyzkoušet si správu reálné PPC kampaně v systému Sklik. Tým Skliku, v čele s Petrou Fuksovou, si s realizací soutěže poradil skvěle a na soutěž se nám vrací samé pozitivní ohlasy,” popisuje spolupráci Ivan Novák, člen studentské organizace Click it a doplňuje: „Seznam se tradičně podílí na pořádání Click it workshopů a přednášek na téma online marketingu pro pražské studenty. Při spolupráci nás tak těší aktivní přístup ke studentskému rozvoji.”

>>> Chci se dozvědět více o Click it

Akademie digitální ekonomiky a managementu

Studijní programy ADEM nabízejí mj. tříměsíční školení plné workshopů o e-commerce a online marketingu, kde zaštiťujeme přednášku o Skliku.

Poradíme jak na Sklik.

Přemýšleli jste někdy o reklamním systému Sklik.cz od Seznam.cz? Marek Adamec už se těší na workshop v ADEMu 🔝. Přijďte také!

Zveřejnil(a) ADEM – Akademie digitální ekonomiky a managementu dne 18. duben 2017

>>> Chci se dozvědět více o ADEM

Huby a Coworkingová centra

Letos plánujeme výraznější spolupráci také s huby a coworkingovými centry po celé ČR. Chceme tak nabídnout začínajícím firmám, startapům, freelancrům a e-shopům rozvoj v oblasti výkonnostního marketingu a pomoci využít jeho možností naplno.

Pokud jste součástí nějakého podobného projektu, neváhejte se na nás obrátit. Určitě společně něco zajímavého vymyslíme.

Za tým Skliku Karolína Buková