Párování na Zboží.cz, resp. nespárované položky, jsou bezesporu tématem, které vyvolává velkou diskuzi. Proto je to vedle produktové databáze téma, kterému věnujeme hodně času. Ze statistik vyplývá, že jeden e-shop nám každý měsíc pošle v průměru 149 požadavků na založení nového produktu. Z toho je kladně vyřízena třetina. „Abychom dokázali vyřizovat požadavky na založení nových produktů v co nejkratší době a co nejefektivněji, má každý e-shop nastavený horní limit počtu požadavků,“ vysvětluje Milan Šmíd, manažer Zboží.cz
Jak limit funguje?
Analýza dat za poslední tři měsíce z různých hledisek (např. kolik e-shopů posílá požadavky, v jakém množství a do jaké míry jsou úspěšné) ukázala, že 8 % e-shopů, kteří na Zboží.cz inzerují, pošlou každý týden 13 500 požadavků na založení nového produktu. Z toho je třetina vyhodnocena úspěšně (29 %).„Na základě těchto údajů jsme se v této chvíli rozhodli pro každý e-shop nastavit limit 50 požadavků na týden. Každé pondělí se limit resetuje. Jak si e-shop rozloží týdenní limit je na něm,“ říká Petr Mojžíš, produktový manažer Zboží.cz a doplňuje: „Znamená to 200 požadavků na měsíc pro každý e-shop. Podle tvrdých dat se tedy novinka dotkne 3 % e-shopů. Ty zároveň vytváří více než 60 % požadavků, jejichž úspěšnost se dlouhodobě pohybuje kolem 20 %, tedy výrazně pod průměrem.“
Stav limitu e-shop vidí v administračním rozhraní u všech svých provozoven.
Proč jdeme touto cestou?
Před kvantitou upřednostňujeme kvalitu. „Proto doporučujeme soustředit se na prioritní položky s perfektními daty, které se dobře prodávají. Cílem je zakládat maximum produktů, z toho důvodu budeme nový systém nadále monitorovat, vyhodnocovat a rozvíjet,“ dodává Šmíd.
Očekávaný přínos:
Rychlejší řešení požadavků na založení nových produktů
Efektivita požadavků – práce s prioritními produkty
Kontaktuje nás
Kvalita produktové databáze a počet nespárovaných produktů je důležité téma. „Ke zlepšení nám pomáhá konkrétní zpětná vazba od e-shopů. Jsme tu pro vás na již známé adrese zbozi@firma.seznam.cz
Listopad pro mnohé představuje čas, kdy pořizují adventní kalendáře svým blízkým. Zatímco děti ocení tradičně čokoládové, dospělí budou mít radost spíše z něčeho nápaditějšího. Podle dat Seznam.cz Vyhledávání a nákupního srovnávače Zboží.cz jsou hitem letošního roku vedle čokoládových kalendářů také čajové, kosmetické nebo alkoholové. Do větší obliby se ale dostávají také ty s erotickou tématikou, zájem o ně je letos dvakrát vyšší než loni.
12. listopadu 2024 rozšíříme technologii měření konverzí Skliku a Zboží.cz. Systém zvládne doměřit více konverzí a budete tak mít přesnější přehled o výkonu vašich kampaní na Seznamu a jeho partnerské síti. V čem změna spočívá a jak se projeví ve vašem účtu?
Po nedávném souhrnu novinek přinášíme přehled nových kategorií, nově založených či upravených parametrů a dalších změn, ke kterým došlo v říjnu roku 2024.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.