O prodej a rozvoj mobilní reklamy se do Seznam.cz přichází postarat Dušan Šimonovič. Bývalý CMO mobilní taxi aplikace Liftago má skrze konzultační oddělení za úkol rozšířit povědomí o dostupnosti a výhodách mobilní reklamy na Seznam.cz mezi inzerenty a agentury.
Více jak čtvrtina lidí přichází denně na domovskou stránku Seznam.cz z mobilního zařízení. Očekává se, že toto číslo poroste a nadpoloviční většiny dosáhne okolo roku 2020. Není tedy pochyb o tom, že mobilní telefon se dostává do centra všeho, co děláme. I firmy musí začít přistupovat k tomuto zařízení s premisou, že mobil se v dnešním světě rovná internetu. Seznam.cz tomuto trendu jde naproti tím, že aktuálně navýšil počet reklamních pozic (jak bannerových, tak nativních) tak, aby inzerenti a agentury mohli co nejlépe oslovit právě ty potenciální zákazníky, kteří mají mobil v ruce. Seznam.cz také upravil ceny mobilní reklamy a nabízí ji i programaticky. Mobilní reklama na Seznam.cz se tímto stala dostupnou i pro klienty s výkonnostními kampaněmi.
„Dušanův první úkol v našem konzultačním oddělení je využít toho, co už Seznam.cz má, a dostat mobil do povědomí obchodníků, inzerentů a agentur, aby si ho zamilovali a nikdy na něj nezapomínali ve svých kampaních. Paralelně bude Dušan dál rozvíjet náš nový přístup k mobilu tak, aby Seznam.cz a jeho obchodní partneři z přesunu uživatelů na mobil co nejvíce vytěžili. Prozradím snad jen to, že na konci roku od nás můžete čekat cross-device cílení,“ komentuje úkol nového kolegy Martin Švarc, obchodní ředitel v Seznam.cz.
Dušan Šimonovič vedl marketing mobilní taxi aplikace Liftago. V minulosti byl také odpovědný za obsahovou stránku online komunikace O2 na webu i v kampaních spolu s marketingem a zákaznickou péčí na sociálních sítích. Zkušenosti s online marketingem a technologiemi sbíral i v herním průmyslu, v agentuře a také jako autor a redaktor odborných médií ve vydavatelství Computer Press.
Zkušený obchodník Vít Fiala bude od ledna 2021 opět zastávat pozici zástupce obchodního ředitele české internetové jedničky Seznam.cz. V týmu Tomáše Búřila se bude věnovat obchodnímu rozvoji největších inzerentů, cross-mediálního portfolia a speciálních projektů.
Od začátku března dojde k několika změnám na ředitelských pozicích české internetové jedničky Seznam.cz. Obchodní oddělení se po odchodu Martina Švarce rozdělí na dvě divize, které povedou Tomáš Búřil a Jan Čekal. Igor Kalaš se stane ředitelem Business Developmentu, přičemž jeho dosavadní agenda se rozdělí mezi Ivana Mikulu, ředitele Televize Seznam, a Jakuba Ungera, ředitele …
Do týmu Ondřeje Krišici, ředitele divize Reklamy Seznam.cz, nastupuje dnes na pozici Programmatic Manager Dominik Kosorín (34). Bude zodpovídat za rozvoj programatického nákupu, zejména za platformu inzertní obsahové sítě Sklik.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.